به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,408
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 24,577
بازدید ماه: 115,440
بازدید کل: 23,777,238
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۶۱ - دستگیری ۲ تروریست متواری در استان گلستان قبل از اقدامات خرابکارانه و انتحاری ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
 دستگیری ۲ تروریست متواری
در استان گلستان قبل از اقدامات خرابکارانه و انتحاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بازداشت زن و مرد تروریست قبل از اقدام انتحاری در گلستان + جزییاتزن و مرد تروریست گلستان دستگیر شدند/ تروریست ها انتحاری بودند - تسنیم
سخنگوی فراجا از دستگیری دو تروریست متواری در استان گلستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عصر روز جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ دو تروریست فراری را که قصد انجام اقدامات خرابکارانه و انتحاری در یکی از شهرهای استان گلستان داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
منتظرالمهدی افزود: اعضای این تیم که یک مرد و یک زن هستند، قبل از انجام هرگونه اقدام، در یک عملیات غافلگیرانه، توسط تیم تخصصی نوپو یگان‌های ویژه پاسداران فراجا دستگیر و از آنان، مقادیری مواد منفجره، کشف و ضبط شد.
روز جمعه نیز سخنگوی فراجا از دستگیری دو نفر دیگر از تروریست‌های دخیل در حمله تروریستی۲۴ آذر امسال به مقر انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان خبر داده بود.
 

 

 عامل قتل 12 نفر در نزاع خانوادگی به دست پلیس کرمان کشته شد

اختلافات خانوادگی منجر به قتل 12 نفر از اعضای یک خانواده در فاریاب شد -  تسنیم

فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات ضربتی پلیس و کشته شدن عامل قتل خانوادگی شهرستان فاریاب خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار ناصر فرشید گفت: در پی اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب، بلافاصله واحدهای انتظامی به محل اعزام و مشخص شد یک مرد جوان طی نزاعی که با خانواده‌اش شکل گرفته با استفاده از سلاح کلاشینکف ۱۲ تن از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.
فرشید افزود: در این راستا تحقیقات میدانی و پی‌جویی‌های پلیسی برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و این مورد به پلیس شهرستان‌های همجوار نیز گزارش شد.
وی ادامه داد: در نهایت متهم متواری در روستای مهروئیه شهرستان فاریاب شناسایی و در عملیات دستگیری‌اش کشته و سلاح مورد استفاده در قتل نیز که با همان سلاح به سمت ماموران تیراندازی هم داشته، کشف شد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این رابطه گفت: با توجه به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل نموده بود، دستگیری او در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و نهایتاً در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب به ضرب گلوله کشته شد.