به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,333
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 24,502
بازدید ماه: 115,365
بازدید کل: 23,777,164
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۶۳ - با حضور وزیر دفاع : رونمایی از سامانه‌های پدافند هوایی «آرمان» و «آذرخش» ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
با حضور وزیر دفاع :
رونمایی از سامانه‌های پدافند هوایی «آرمان» و «آذرخش» 
 ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
رونمایی از سامانه های پدافندی آرمان و آذرخش- عکس خبری تسنیم | Tasnim

سامانه‌های پدافند هوایی «آرمان» و «آذرخش» رونمایی شدند - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agencyسامانه‌ موشکی ضد بالستیک آرمان و پدافند آذرخش رونمایی شد+ ویدیو و عکس

در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، سامانه‌های ضد بالستیک «آرمان» و پدافند هوائی ارتفاع پست «آذرخش» رونمایی شدند.
این سامانه‌ها به همت متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شده است. همچنین با ورود سامانه‌های جدید به شبکه پدافندی کشور، قدرت دفاع هوائی ایران چند برابر شد.
 سامانه «آرمان» در کمتر از ۳ دقیقه آماده عملیات می‌شود
امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه آئین رونمایی از سامانه پدافند هوائی شهید آرمان و آذرخش، اظهار کرد: وزارت دفاع در راستای ارتقای توان دفاعی کشور و استمرار رونمایی‌ها تمام توان خود را معطوف بر تأمین نیازمندی‌های حوزه‌های دفاعی و پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی از نیروهای مسلح کرده است. وی افزود: سامانه شهید آرمان با یاد و خاطره شهید والامقام آرمان علی‌وردی و یک سامانه راه‌کنشی به معنای تام و دارای برد متوسط و ارتفاع بلند است که می‌تواند اهداف را در ۱۸۰ کیلومتری شناسایی و در ۱۲۰ کیلومتری با آن درگیر شود و منهدم‌شان کند.
وزیر دفاع تاکید کرد: این سامانه بسیار چابک است و در کمتر از ۳ دقیقه آماده عملیات می‌شود. این سامانه پوشش قابل اطمینانی برای دفاع از فضای کشور فراهم می‌کند.
امیر آشتیانی گفت: یکی دیگر از دستاوردها که برای محافظت از مراکز حساس حیاتی و مهم کشور در برابر تهدیدات پهپادی و ریزپرنده‌ها، سامانه آذرخش است که برد کوتاه است و دارای قابلیت نصب روی انواع خودروها و اجرای عملیات در شب و روز و با بهره‌گیری از سامانه راداری پیشرفته سه بعدی و سرچ اپتیکی و سیکرهای پیشرفته بسیار چابک و مانند سامانه شهید مجید است که می‌تواند اهداف را در کمترین زمان ممکن منهدم کند.