به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,540
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 5,600
بازدید ماه: 71,673
بازدید کل: 23,733,484
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۱۸۶ - سردار رادان: در سال 1403 تمام کالا‌هاي کشف‌شده قاچاق به آتش کشيده خواهد شد ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
سردار رادان:
 در سال 1403 تمام کالا‌هاي کشف‌شده قاچاق
به آتش کشيده خواهد شد 
   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷

سردار رادان برای ساخت کلانتری‌های جدید شرط گذاشت - قدس آنلاین

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سال آتي، سال بالا بردن ريسک براي قاچاقچيان است يعني قاچاقچي احساس کند که ريسک قاچاق کردن برايش بالا است.
به گزارش خبرگزاري پليس، سردار احمدرضا رادان در همايش سراسري پليس امنيت اقتصادي فراجا اظهار داشت: الحمدلله در سال 1402 جهش پليس امنيت اقتصادي فراجا به خوبي مشهود بوده به‌گونه‌اي که سال سختي براي قاچاقچيان و مجرمان اقتصادي رقم خورد اما در سال 1403 بايد اين فعاليت مضاعف شود.
رادان با بيان اينکه به‌طور قطع بايد پشتيبان‌کننده و حامي مطمئني براي سرمايه‌گذاران سالم در کشور باشيم، افزود: سرمايه‌گذاراني که هزينه مي‌کنند تا چرخ اقتصاد کشور سالم به گردش درآيد بايد مورد حمايت پليس باشند. وی عنوان داشت: بايد مشکلات و مسائل در مسير سرمايه‌گذاري مطمئن برطرف شود و در اين حوزه سهم سازمان‌هاي ديگر مشخص و مطالبه‌گري کنيم. اين موضوع حتماً بايد يکي از برنامه‌هاي مدون و اجرايي ما در سال آتي باشد و جلسات منظمي با اين افراد برگزار شود.
فرمانده فراجا گفت: سال آتي، سال بالا بردن ريسک براي قاچاقچيان است يعني قاچاقچي احساس کند که ريسک قاچاق کردن برايش بالا است و بايد اين نکته را هم در نظر داشته باشيم که در قاچاق خودمان را مشغول قاچاق‌هاي جزئي نکنيم.
رادان با تاکيد بر اينکه قاچاقچيان کالا و ارز در سال 1403 نبايد احساس امنيت داشته باشند، اظهار داشت: قاچاقچيان هر لحظه بايد حس کنند دودمان‌شان در حوزه تجارت ناسالم از بين خواهد رفت.
وی از بعد اقتصادی به عنوان یکی از ابعاد مهم جنگ ترکیبی از تحریم تا تهدید در حوزه اقتصاد یاد کرد و افزود: نمود بارز جنگ ترکیبی اقتصادی، قاچاق است حال چه از داخل کشور به بیرون و چه بالعکس آن، این موضوع معضل بنیادین اقتصادی محسوب می‌شود و بر اساس آمارهای اعلامی، اعداد بزرگ و نگران‌کننده بوده لذا اگر بتوانیم به سمت کاهشی پیش برویم و یا از افزایش این عدد جلوگیری شود به نظر بالاترین خدمت در بعد جنگ ترکیبی اقتصادی را برای مردم و دولت رقم زده‌ایم.
فرمانده انتظامي کشور با بیان اینکه الحمدلله در راستاي مبارزه با قاچاقچيان کالا ارتباطات خوبي با دستگاه‌هاي متولي برقرار شده است، ادامه داد: بايد از همه ظرفيت‌ها براي ضربه‌زدن به بنيان‌هاي قاچاقچيان کالا استفاده شود و اطلاعات نقش اول در پليس امنيت اقتصادي دارد.
رادان با اشاره به امحاي کالاهاي قاچاق در سال 1402 افزود: اين اقدام يک شروع بود و در سال 1403 تمامي کالا‌هاي کشف‌شده اعم از خودرو و کالا‌هاي خانگي بايد به آتش کشيده خواهد شد.
وی تاکيد کرد: در سال 1403 بايد نقش پليس‌هاي تخصصي در برخورد با قاچاقچيان کالا مشخص شود؛ همچنين پليس امنيت اقتصادي با هوشمندي و بهره‌گيري از تکنولوژي و اشراف اطلاعاتي جلوي قاچاق کالا به کشور را بگيرد.
فرمانده انتظامي کشور با بيان اينکه در برخورد با خودرو‌هاي شوتي اقدامات خوبي از ابتداي سال تاکنون صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: 500 نفر از مردم ما بر اساس حادثه‌آفريني که اين خودرو‌ها در جاده‌ها به وجود آوردند جان خود را از دست دادند؛ همچنين تعدادي از همکاران ما بر اثر برخورد با خودرو‌هاي شوتي به شهادت رسيدند لذا بايد پديده شوتي‌گري را از بين ببريم.
سردار رادان افزود: تلاش پليس همواره بر اين است که پديده شوم «شوتي‌گري» را به طور کامل از بين ببرد و در اين راستا از سازمان‌هاي مربوطه نيز خواستار کمک و همياري بوده و هستيم.