به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,043
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 5,043
بازدید ماه: 26,013
بازدید کل: 23,687,835
افراد آنلاین: 13
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۶۴ - تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های امام‌خمینی(ره) ۱۴۰۲/۱۲/۱۸

تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری

با آرمان‌های امام‌خمینی(ره)

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان های امام راحل+تصاویر - تسنیمتجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان با آرمان‌های امام خمینی(ره) - ایسنا

اعضای هیئت‌رئیسه و جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، صبح پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
حاضرین در این مراسم با قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.
جمعی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.
در ادامه آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نایب رئیس‌ مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی پرداخت.
نایب‌ رئیس ‌مجلس خبرگان: مقام معظم رهبری
در مسیر اهداف و منویات امام گام برمی‌دارند
آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری گفت: امروز ما شاهدیم کسی که راه امام را ادامه می‌دهد و سکاندار کشتی انقلاب است، بر اساس تکلیف‌مداری و وظیفه‌مداری با دنیا سخن می‌گوید. آن روز امام به تمام ابرقدرت‌ها این‌گونه سخن گفتند که اگر در مقابل دین ما بایستید، در مقابل دنیای شما خواهیم ایستاد؛ و با تمام وجود آماده‌ایم در این مسیر پافشاری کنیم؛ یا همه به آزادی می‌رسیم و یا به چیزی بزرگ‌تر به عنوان شهادت. این سخن به عنوان آینه و تابلوی راه ما است و ان‌شاءالله ما این راه را با دعای خیر امام ادامه خواهیم داد.
نایب ‌رئیس ‌مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در مسیر اهداف و منویات امام گام برمی‌دارند، نکته برجسته‌ای که در کارنامه درخشان امام خمینی(ره) بود و امروز هم به برکت وجود رهبر معظم انقلاب ادامه دارد و بر آن پا می‌فشارد و خبرگان و ملت ایران این رهنمود امام و رهبر عزیز انقلاب را همواره دنبال می‌کنند، استقلال کشور از نفوذ، دخالت و دستور بیگانگان است.
به گزارش ایرنا، اختتامیه سیزدهمین و آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، عصر روز چهارشنبه (۱۶ اسفند ۱۴۰۲) به ریاست آیت‌الله «احمد جنتی» در مجلس قدیم برگزار شد.