به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,873
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 32,475
بازدید ماه: 53,445
بازدید کل: 23,715,266
افراد آنلاین: 13
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۲۲۰۴ - وزارت اطلاعات : انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و قمار آنلاین مرتبط با انگلستان ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
وزارت اطلاعات :
 انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و قمار آنلاین مرتبط با انگلستان
    ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

وزارت اطلاعات - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

وزارت اطلاعات روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی ۱۴ ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده‌ اطلاعاتی و با مساعدت قوه قضائیه و بانک مرکزی، بزرگ‌ترین شبکه‌ سازمان‌یافته‌ قمار و شرط‌بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم شد.
این اطلاعیه ادامه داد: این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی از سرمایه‌های ریالی و ارزی کشور را با استفاده از ۳۵۰۰۶ حساب و ۱۲۰۰ درگاه بانکی اجاره‌ای و ۵۴ سایت بزرگ قمار و شرط‌بندی در اختیار بگیرد.
وزارت اطلاعات یادآور شد: شبکه‌ مافیایی لندن‌نشین برای اغوای قماربازان طمّاع، بخشی از وجوه دریافتی از آن‌ها را به عنوان عایدی قمار به حساب قماربازان واریز و بخش کلانی را به انگلستان منتقل می‌کرد. از یافته‌های بسیار قابل تأمل آن که دولت انگلستان با دریافت مالیات هنگفت از وجوه متقلبانه و نامشروع، نسبت به پولشویی و سایر فعالیت‌های تبهکارانه‌ باند لندن‌نشین چشم‌پوشی کرده و عملاً مسیر اقدامات مجرمانه را برای خلافکاران هموار می‌نمود.
براساس این گزارش، فساد شبکه‌ مستقر در انگلستان صرفاً معطوف به اَعمال تبهکارانه‌ مالی و پولشویی نبوده، بلکه مضاف بر آن، به دنبال شکل‌گیری جریانی رسانه‌ای برای قبح‌زدایی از ارزش‌های اسلامی- ایرانی و عادی‌سازی فرهنگ منحط قمار در جامعه‌ اسلامی ایران بودند. سربازان گمنام امام زمان همچنین با حکم مرجع محترم قضائی، ۵ مدیر داخلی شبکه‌ موسوم به (Nitro bet) و درگاه مالی موسوم به «پرداخت می» (Pardakht.me)
را به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، پولشویی، اداره‌ قمارخانه در فضای مجازی و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت کردند.
وزارت اطلاعات در ادامه اطمینان داد که قاطعانه عوامل اقدامات مجرمانه و اخلالگران در امنیتِ اقتصادی کشور را مورد رصد قرار داده و تحویل مراجع قضائی خواهد کرد.