به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,204
بازدید دیروز: 1,937
بازدید هفته: 6,141
بازدید ماه: 121,647
بازدید کل: 23,783,443
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۳۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 19 May 2024
الأحد ، ۱۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
43 - ابوشریف: غرب در پی توطئه کمک‌رسانی به غزه با اهداف سیاسی است ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ابوشریف: 
 غرب در پی توطئه کمک‌رسانی به غزه با اهداف سیاسی است 
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

ناصر ابوشریف | شبکه اعزام سخنران و استاد عمار

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در نشست تخصصی چشم انداز تحولات طوفان‌الاقصی در ماه رمضان با انتقاد از اینکه علی‌رغم کشتار مداوم در غزه اما سازمان‌های بین‌المللی هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی  به هیچ عنوان مسائل انسانی را رعایت نمی‌کند و از همان روز اول با مردم غزه وحشیانه رفتار کرد و  تمام ملزومات و زیربناهای زندگی را از بین برد.
وی تصریح کرد: در اثر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، ۵۰ درصد اراضی نوار غزه در حوزه کشاورزی و ۹۷ درصد منابع آب زیرزمینی برای شرب از بین رفته و غیرقابل استفاده شده است.
به گزارش ایسنا، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه بیماری میان کودکان بسیار شیوع یافته و  ۹۲ درصد کودکان غزه به گونه‌های مختلف بیمار هستند، اظهار داشت: بسیاری از کودکانی که در غزه هستند، مادران‌شان را از دست داده‌اند و حدود ۷۲ درصد شهدا را مادران و زنان تشکیل می‌دهند، همچنین ۲۴ هزار کودک و زن شهید شدند.
ابوشریف در ادامه افزود: متاسفانه زنان در غزه از لحاظ انسانی وضع خوبی ندارند، در نوار غزه ۶۰ هزار زن باردار وجود دارد و در شرایط بسیار غیرانسانی زندگی می‌کنند که کمترین مؤلفه‌های دارویی و بهداشتی برای آنان وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه به طور کلی اوضاع نوار غزه بسیار بد است، گفت: در چنین شرایطی دنیا از کمک کردن ناتوان نیست، بلکه واقعیت این است آنها نمی‌خواهند به وظیفه خودشان عمل کنند، اتحادیه عرب را در صحنه نمی‌بینیم، سازمان‌های اسلامی کاری نکردند و خیلی‌ها سیاست بی‌طرفی در پیش گرفتند و به جای کمک کردن به حکومت پسا جنگ فکر می‌کنند. اسرائیل، آمریکا و تشکیلات خودگردان  هر کدام یک طرف غزه را می‌خواهند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: اکنون یک تراژدی بسیار بزرگ و معاصر انسانی را در غزه شاهد هستیم. با کمال تاسف این حکومت‌ها هستند که ارزش‌های اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشتند اما بدانید بزرگ‌ترین بازنده این نبرد اسرائیل است و به تدریج وجهه خودش را از دست می‌دهد و البته که از دست داده است و جهانیان هم تمام این جنایت‌ها را می‌بینند و می‌شنوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه توطئه‌ای علیه نوار غزه در حال انجام است، گفت: ابتدا با در اختیار گذاشتن سلاح شروع شد و بعد توطئه سیاسی شکل گرفت و اکنون هم توطئه کمک‌رسانی غربی‌ها به غزه که می‌خواهند دستاورد سیاسی داشته باشند در حال اتفاق افتادن است اما مقاومت به پایداری خود ادامه می‌دهد.
ابوشریف خاطرنشان کرد: حمایت از غزه وظیفه اسلامی بزرگ برای ما است. به‌ویژه در ماه رمضان، بسیاری در سطوح اخلاقی و انسانی حمایت کردند، برای مثال ۱۷ فوریه در ۱۰۰ شهر اروپایی تظاهرات در حمایت از غزه و مظلومیت فلسطین برگزار شد.