به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 7,080
بازدید دیروز: 5,006
بازدید هفته: 42,688
بازدید ماه: 63,658
بازدید کل: 23,725,473
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 3 May 2024
الجمعة ، ۲٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
*** حاج «یارعلی عروجی» پدر شهیدان والامقام «علیرضا و عبدالرضا» به فرزندان شهیدش پیوست ۱۴۰۳/۰۱/۰۴

حاج «یارعلی عروجی» پدر شهیدان والامقام «علیرضا و عبدالرضا»

  به فرزندان شهیدش پیوست

   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴

‫پدرشهیدان عروجی با تربیت فرزندان انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی رایاری کرد  - وزارت کشور‬‎‫استاندار تهران درگذشت پدر شهیدان والامقام «عروجی» را تسلیت گفت - ایرنا‬‎
حاج «یارعلی عروجی» پدر شهیدان والامقام «علیرضا و عبدالرضا» از شهرستان فیروزکوه ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حاج « یار علی» پدر شهیدان والامقام «علیرضا و عبدالرضا عروجی» پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

شهید علی رضا يكم اسفند ۱۳۴۱، در روستاي مهن از توابع شهرستان فيروزكوه به دنيا آمد. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. دوازدهم اسفند ۱۳۶۰، در كرخه‌نور بر اثر اصابت تركش و مواد منفجره به شهادت رسيد. مزار وي در بهشت سجاد شهرستان زادگاهش قرار دارد.

شهید عبدالرضا عروجی پنجم تير ۱۳۴۵، در شهرستان فيروزكوه ديده به جهان گشود. تا اول راهنمايي درس خواند. به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. بيست و هشتم آبان ۱۳۶۱، در اسلام‌آبادغرب بر اثر انفجار مين به شهادت رسيد. مزار وي در بهشت سجاد زادگاهش قرار دارد.

 

پیام تسلیت استاندار تهران درپی درگذشت پدر شهیدان والامقام «عروجی»

 

‫پیام تسلیت استاندار تهران درپی درگذشت پدر شهیدان والامقام «عروجی» -  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency‬‎

 

تهران- استاندار تهران با صدور پیامی، درگذشت مرحوم «یارعلی عروجی»، پدر بزرگوار شهدای والامقام «علیرضا و عبدالرضا عروجی» را به خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور استان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری با صدور پیامی، درگذشت مرحوم «یارعلی عروجی»، پدر بزرگوار شهدای والامقام «علیرضا و عبدالرضا عروجی» را به خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور استان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خبر درگذشت مرحوم حاج «یارعلی عروجی» پدر دو شهید والامقام واصل گردید؛

پدری که مصداق آیه شریفه «وَ اَلَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنٰا هَبْ لَنٰا مِنْ أَزْوٰاجِنٰا وَ ذُرِّیّٰاتِنٰا قُرَّةَ أَعْیُنٍ» بود و خداوند عاقبت دو فرزند صالح ایشان شهیدان «علیرضا و عبدالرضا عروجی» را به فوز عظیم شهادت نائل فرمود.

در ادامه این پیام آمده است:

اینجانب ضایعه مذکور را به بیت شریف و معزّای آن مرحوم و مردم شهید پرور و ولایت مدار استان تهران خاصه مردم فیروزکوه که زادگاه و خاستگاه این خانواده عزیز و معزز است، تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن فقید سعید که با تربیت فرزندانی انقلابی و رشید، نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری کردند، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انشاالله با امام شهدا و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محشور شوند.

علیرضا فخاری

استاندار تهران