به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 593
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 31,195
بازدید ماه: 52,165
بازدید کل: 23,713,986
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
1 ۰۳/۰۲/۱۲
(1 بازدید)


1 ۰۳/۰۲/۱۲
(1 بازدید)


۱۰۹۷ - رئیس‌جمهور: 20 دستور ویژه به مدیران و کارگزاران دولت مردمی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
رئیس‌جمهور:
20 دستور ویژه به مدیران و کارگزاران دولت مردمی
برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
‫مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان‬‎
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی‌(ع)، در اجتماع زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و نیز شب قدر با سالروز تشکیل جمهوری اسلامی ایران، شب قدر را شب امید و امیدواری توصیف و تصریح کرد: خداوند انسان را در تعیین سرنوشت خود سهیم و شریک قرار داده و اگر چنین نبود شب قدر و درخواست و دعا و نیایش معنا و موضوعیتی نداشت؛ شب قدر برای آن است که بندگان سالک خدا بدانند حق ندارند یاس و ناامیدی را بر خود حاکم کنند و همواره باید به رحمت و مغفرت خداوند امیدوار باشند.
وی جمهوریت و اسلامیت را دو رکن اساسی جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: همه نهادها و ارکان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی با رای مردم تعیین می‌شوند و همه شئون این نظام نیز بر پایه دین و آموزه‌های دینی اداره می‌شود. پیش از انقلاب اسلامی نیز مردم متدین بودند و احکام و مناسک دین را به‌جا می‌آوردند، اما حکومت دینی نبود، اما جمهوری اسلامی ایران به اعتبار دو اصل و ویژگی اساسی، 1- حضور ولی فقیه جامع‌الشرایط در راس نظام و نیز 2- تنظیم رابطه حکومت با مردم بر اساس آموزه‌های دینی یک نظام دینی است.
رئیس‌جمهور همچنین مطرح کرد: از همین‌رو اهمیت 12 فروردین نه‌تنها کمتر از 22 بهمن نیست، بلکه از جهتی از آن مهم‌تر نیز هست چرا که در چنین روزی نظام جمهوری اسلامی ایران با رای مردم شکل گرفت و از همین رو امام راحل فرمود که این روز ملی باید همواره گرامی داشته شود.
تاکید رئیسی بر اهمیت برداشتن گام‌های عملی برای تقویت مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان ایران و ترکیه
آیت‌الله رئیسی همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی صلح، ثبات، امنیت و رفاه برای امت اسلامی، اهمیت برداشتن گام‌های عملی در جهت تقویت هر چه بیشتر مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فیمابین را مورد تاکید قرار داد.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت پیگیری و اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تقویت و ارتقای همکاری‌ها در زمینه انرژی تاکید و ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های دو طرف در جهت تامین منافع دو ملت و همچنین افزایش وحدت و انسجام در میان امت اسلامی نقش‌آفرین باشد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تبریک ایام ماه ضیافت الهی به دولت و ملت ایران و همچنین تبریک برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بر تعهد دولت ترکیه به پیگیری و اجرای توافقات صورت گرفته فیمابین در شورای‌عالی همکاری‌های ایران و ترکیه در سفر اخیر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به این کشور تاکید کرد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی‌ هاکی روی یخ دختران
علاوه‌بر اینها، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تبریک کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی‌ هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه، این درخشش امیدآفرین را گواهی روشن بر توانمندی‌ها و شایستگی‌های زنان لایق و شایسته این مرز و بوم دانست.
قرآن‌ستیزی مستکبرین در جوامع بشری راه به جایی نخواهد برد
آیت‌الله رئیسی در «بیست و نهمین آیین تکریم از خادمان قرآن کریم» نیز با اشاره به تلاش‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌هایی که در برگزاری نمایشگاه امسال قرآن کریم در راستای ارائه جلوه‌ای از کارهای نو در ترویج معارف قرآنی به کار گرفته شده، از همه خادمان قرآن کریم که عمر خود را صرف ترویج قرائت، فهم و معارف قرآن کرده‌اند، قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش مستکبران در «قرآن‌ستیزی» و «معنویت‌ستیزی» در جوامع بشری، اظهار داشت: این تلاش‌ها قطعاً ره به جایی نخواهد برد چرا که توجه به قرآن و معنویت در سراسر جهان به‌ویژه در کشورهای غربی و در میان نسل جوان رو به افزایش است و مهارشدنی نیست.
رئیس‌جمهور توجه رو به گسترش مردم جهان به معارف دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) را برای خادمان قرآن، مراکز قرآنی و دینی، پژوهشگران این حوزه و همچنین دولت مسئولیت‌آور عنوان کرد و گفت: با بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم ایجاد شده باید با تلاش مضاعف جامعیت قرآن کریم در پاسخگویی به همه نیازهای انسان امروز بیش از پیش روشن و برجسته شود.
ایستادگی مردم غزه تفوق گفتمان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را اثبات کرد
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، همچنین در دیدار زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی تصریح کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و تصربح کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن به‌ویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.
پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
در این جلسه که با حضور آیت‌الله رئیسی برگزار شد، در ابتدا  معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذی‌ربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای  تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس‌جمهور ارائه کردند.
در این جلسه  همچنین اجرائی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.
از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی دکتر رئیسی از مسئولین ذی‌ربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس‌جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.
رئیس‌جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهائی و اجرائی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.
مقاومت و ایستادگی جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و همچنین پیروزی و خلق حماسه‌ بزرگ مردم غزه در شکست سیاست‌ها و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حقیقتاً امروز با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مظلوم و مقتدر غزه، مسئله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته و به مسئله جهان بشریت تبدیل شده و مردم دنیا با تمام وجود از رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا تنفر دارند و نسبت به مردم مظلوم غزه عشق می‌ورزند.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین، ساکنان غزه و مجاهدان در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی به دولت و ملت ایران و قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نگاه دینی و اعتقادی به حمایت از مسئله فلسطین را ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران دانست.
تأکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
آیت‌الله رئیسی در جلسه هیئت دولت با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی‌(ع) و تجلیل از برنامه‌ریزی و برگزاری اجتماع معنوی روز گذشته مردم روزه‌دار در ورزشگاه آزادی، بر ضرورت فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد.
وی سفرهای نوروزی را از جمله بسترهای نشاط‌آفرین در کشور دانست و ضمن تأکید بر تلاش بیشتر مسئولان مرتبط برای تأمین امنیت و رفاه مسافران نوروزی، تصادفات جاده‌ای را نگران‌کننده و نقطه مقابل این نشاط دانست و افزود: کاهش هر چه بیشتر آمار تصادفات جاده‌ای تلاش بیشتر مسئولان مرتبط را می‌طلبد.
رئیس‌جمهور همچنین از همه دستگاه‌های اجرائی خواست در سال جدید با بهره‌گیری هر چه بیشتر و بهتر از رسانه‌ها برای تشریح برنامه‌ها و تبیین عملکردها و بیان دیدگاه‌ها و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن برنامه‌ریزی کنند.
وزیر نفت نیز در گزارش خود از پیشرفت 36 درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت مردمی خبر داد و گفت: با جمع‌آوری 7  میلیون متر مکعب از گازهای مشعل علاوه‌بر تأمین خوراک پتروشیمی‌ها، برای 600 نفر به صورت مستقیم و 1200 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است.
تاکید بر تسهیل مسیر انجام کارهای خیر از سوی همه دستگاه‌های اجرائی
آیت‌الله رئیسی در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی، کریم اهل بیت‌(ع) میزبان جمعی از خیرین کشور بود و در نشستی صمیمی ضمن شنیدن سخنان آنان، جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده نکاتی بیان کرد.
وی در این دیدار خیرین را شریکی راهبردی برای دولت دانست و با بیان اینکه دولت خود را موظف به حمایت از خیرین می‌داند، بر تسهیل مسیر انجام کارهای خیر از سوی همه دستگاه‌های اجرائی تاکید کرد.
ایجاد و ارتقای امید در میان مردم ابر پروژه دولت مردمی
آیت‌الله رئیسی در «گردهمایی مدیران و کارگزاران دولت مردمی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم» با بیان اینکه بهترین حال در سال جدید می‌تواند با اراده، نگاه تحولی و نگاه به تغییر در ما ایجاد شود،‌ خدمت به مردم را از جمله زمینه‌های مؤثر برای رسیدن به مقام قرب الهی عنوان کرد و افزود: در روایات ما هیچ امری بعد از انجام واجبات و ترک محرمات برای رسیدن به قرب پروردگار متعال بهتر از گره‌گشایی از زندگی مردم وجود ندارد و امروز این زمینه برای همه ما فراهم شده که بتوانیم با خدمت به مردم به این مقام ارزشمند نایل شویم.
وی در ادامه نگاه به وضع موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب را اساس تحول دانست و تصریح کرد‌: در مقابل کسانی که به دنبال توقف رشد کشور هستند و نمی‌خواهند این کشور به قله‌ها برسد، باید بازنگاهی در اقدامات انجام شده داشته باشیم و ببینیم آیا به میزان لازم تلاش صورت گرفته یا باید این تلاش مضاعف شود.
تاکید بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها
آیت‌الله رئیسی در اولین جلسه هیئت دولت در سال 1403، تقارن ماه مبارک رمضان با آغاز سال نو و بهار طبیعت را فرصتی ارزنده‌ برای ایجاد تحول فردی و اجتماعی و حرکت به سمت تعالی و کمال دانست و با اشاره به شعار سال افزود: آنچه امسال تحت عنوان جهش تولید مطرح شده، با رشد تولید تفاوت داشته و یک گام فراتر از آن است.
وی با بیان اینکه مخاطب اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست و افزود: همه مسئولان مرتبط موظفند برنامه اجرائی دقیق و کارشناسی شده تحقق شعار سال را با لحاظ وظایف و ماموریت‌های زیرمجموعه‌های خود، تدوین و ارائه کنند.
رئیس‌جمهور در ادامه به موضوع مهم نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها پرداخت و با ناکافی دانستن تعیین قیمت صرفا بر اساس شیوه عرضه و تقاضا افزود: در شرایطی که سوداگری و دخالت دشمن برای ایجاد اخلال در بازار وجود دارد، نظارت دولت در مواقع لازم برای احقاق حقوق مردم ضروری است.
همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو و صنعت و معدن مخاطب شعار سال هستند
در اولین نشست تیم اقتصادی دولت در سال 1403 دبیر ستاد اقتصادی دولت گزارشی از شاخص‌های رشد اقتصادی، اشتغال، تورم در سال گذشته و میزان تحقق شعار سال 1402 ارائه و ابعاد و راه‌های تحقق شعار سال 1403 در زمینه جهش تولید با فراهم کردن زمینه‌های مشارکت مردم را تبیین کرد.
بیان نکاتی در مورد میزان تحقق درآمدهای ارزی کشور، تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی، زمینه‌های جذابیت‌بخشی به تولید و صادرات و مشوق‌های لازم در این زمینه و ضرورت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیربنایی از جمله محورهای مطرح شده در این جلسه بود.
رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال 1403 و تبیین ضرورت‌‌ها و الزامات برنامه‌ریزی برای تحقق جهش تولید، همه بخش‌های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو، صنعت و معدن را مخاطب اصلی شعار سال خواند و کنترل عواملی را که در شاخص‌های اقتصادی اختلال ایجاد می‌کنند، ضروری دانست.
رئیسی 3 قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
آیت‌الله رئیسی همچنین اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری» را که در جلسه علنی 25 بهمن ماه 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 16 اسفند 1402 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه ابلاغ 
کرد.
رئیس‌جمهور همچنین بخش اول قانون بودجه سال 1403 کل کشور را که در جلسه علنی 21 اسفند 1402 تصویب و در تاریخ 23 اسفند از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصلاح بند «الف» و فراز ششم بند «ب» تبصره 4، جزء 2 بند «الف» و بند «ث» تبصره 8‌، بند «ج» تبصره 14، بند «د» تبصره 15 و بند «ب» تبصره 16 موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شد برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را که در جلسه علنی 25 بهمن 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 16 اسفند 1402 به تایید شورای نگهبان رسیده برای اجرا به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن، تجارت، راه و شهرسازی و کشور ابلاغ کرد.
پیام تسلیت رئیسی به دولت و ملت روسیه
آیت‌الله رئیسی در پیامی به آقای «ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین» رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه، ضمن تسلیت جان باختن انسان‌های بی‌گناه در حادثه تروریستی مسکو به وی،‌ دولت و مردم کشورش، این حادثه را قویا محکوم و از تلاش‌های مقامات روسیه برای حفظ امنیت ملی این کشور حمایت کرد و همچنین خواستار اقدام جدی جامعه جهانی برای مجازات طراحان و عاملین این حادثه شد.
ضرورت برداشتن گام‌های عملی جدی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن رستاخیز طبیعت و گاه رویش زمین و آغاز سال 1403 هجری خورشیدی به سران و مردم کشورهای حوزه تمدنی نوروز تصریح کرد: نوروز، این آیین سراسر مهر و کهن که ریشه در فرهنگ و تمدن غنی و هزاران ساله مردمان این پهنه باستانی دارد، میراثی گران‌بها و نشان از فضیلت و فرهیختگی نیاکانی است که در حوزه تمدنی نوروز می‌زیسته‌اند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیام نوروز، پیام صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز و نماد پیوند و آشتی است، اظهار داشت: امسال ما کشورهای حوزه تمدنی نوروز، این مناسبت فرخنده را در حالی جشن می‌گیریم که مردم مظلوم و مقتدر غزه همچنان با حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی رو‌به‌رو هستند و علاوه‌بر آن در محاصره کامل بوده، از دسترسی به امکانات ابتدائی بهداشتی، معیشتی نیز محروم شده‌اند و در معرض خطر گرسنگی و قحطی قرار گرفته‌اند.
رئیس‌جمهور تاکید کرد: وظیفه انسانی ماست که با استفاده از توانمندی‌های‌مان، گام‌های عملی جدی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه برداریم.
دولت سیزدهم افتخار دارد که به نام «دولت مردمی» شناخته می‌شود
آیت‌الله رئیسی در پیام نوروزی سال 1403 خطاب به ملت ایران، با برشمردن آمارهای نهادهای رسمی از نرخ رشد اقتصادی متوسط 6 درصدی در سال 1402 و نیز کاهش نرخ تورم، گفت: اگرچه همچنان قیمت‌های بالا و تورم وجود دارد، اما شاخص‌ها نشان می‌دهد که ما با همراهی مردم و فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی، مسیر اصولی و درستی را برای کاهش پایدار تورم و رشد اقتصادی انتخاب کرده‌ایم.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: امروز بیش از دو میلیون و 400 هزار مسکن در کشور، در حال ساخت است. نیمی از مسکن‌های مهر به مردم تحویل شده است و نیمی دیگر ان‌شاءالله در دست اقدام است که به‌زودی تحویل مردم عزیزمان خواهد شد. در تولید برق، تولید گاز هم مثل موضوع مسکن اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است. دولت ما افتخار دارد که به نام «دولت مردمی» شناخته می‌شود. در میان مردم و در کنار مردم است. در 30 ماه گذشته از عمر دولت، 45 سفر استانی انجام شده، اولویت این سفرها،‌ توجه به مطالبات مردم و اتمام پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام قرار گرفت.
رئیس‌جمهور در پایان گفت: یک جمله هم خطاب به جوانان و نوجوانان ایران عزیز می‌خواهم عرض کنم. فرزندان عزیز خودم؛ بدانید با اتکا به توان، انگیزه و اندیشه شما و به فضل پروردگار، «ایران فردا»، به مراتب، آبادتر، پیشروتر، پیشرفته‌تر از «ایران امروز» خواهد بود. قدر شما را می‌دانیم و با تمام توان و وجود، برای باز کردن مسیر پیشرفت شما، تلاش خواهیم کرد. در پایان وظیفه می‌دانم از حمایت‌ها و فداکاری‌های مردم شریف برای سربلندی ایران عزیز، فروتنانه سپاسگزاری کنم. از رهبر حکیم انقلاب اسلامی که همواره راهنمایی‌ها و هدایت‌هایی را برای این دولت و برای ملت عزیز داشته‌اند و چراغ راه برای خادمان ملت بوده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.