به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 6,126
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 19,773
بازدید ماه: 40,743
بازدید کل: 23,702,564
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۶۹ - آیت‌الله خاتمی در نماز جمعه تهران: محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود۱۴۰۳/۰۱/۱۳
آیت‌الله خاتمی در نماز جمعه تهران:
 محفل امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی مایه افتخار بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

‫آیت‌الله خاتمی»؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران - خبرگزاری حوزه‬‎

آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، درباره شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) اظهار داشت: کارشناسی‌ها و دقت‌ها می‌شود تا رهبر معظم انقلاب به یک نامی می‌رسند، مشکلات را در نظر می‌گیرند که مشکلات چیست و راه‌حل آن چیست؟
امام جمعه موقت تهران گفت: همه می‌دانند مشکل کشور اقتصادی است و تمام نام‌گذاری‌های سالیان اخیر حول محور کارگشایی و حل مشکلات اقتصادی بوده است. 
وی با بیان اینکه نام‌گذاری سال‌ها تشریفات نبوده بلکه تعیین نقشه راه است، خاطرنشان کرد: حداقل انتظار از مسئولان است که موانع را از سر راه تولید و مشارکت مردم بردارند.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در رابطه با مشارکت مردم حرف‌های گفتنی زیاد است، گفت: مسئولان موانع را از سر راه بردارند طوری عمل نکنند که کسی که می‌خواهد تولید کند پشیمان شود و بگوید ما از خیر آن گذشتیم؛ بنابراین حداقل انتظاری که از مسئولان می‌رود این است که امر تولید و مشارکت مردم را در عرصه تولید تسهیل کنند.
امام جمعه موقت تهران افزود: مردم هم به تولید داخلی بها دهند تا جنس داخلی هست از آنها استفاده کنند، البته تولیدکنندگان داخلی‌ها هم دقت کنند که خوب و محکم درست کنند که قابل رقابت با خارجی باشد و شعار «ما می‌توانیم» شعار واقعی مردم ایران است.
وی تصریح کرد: مقاومت روزی عنوان محور بود، اما امروز مقاومت یک شبکه پیوسته شده است. حزب‌الله لبنان از یک‌سو، انصار‌الله یمن از یک‌سوی دیگر و حشدالشعبی عراق هم از سوی دیگر هماهنگ با هم عمل می‌کنند و به فضل خدا نتیجه این هماهنگی نابودی رژیم صهیونیستی است
آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: داعش یک تشکل آمریکایی و اسرائیلی است. ۱۸۰ روز است که رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند، چرا این جنایتکاران کمترین تهاجم علیه صهیونیست‌ها را ندارند برای این که یکی هستند؛ داعش یعنی اسرائیل، داعش یعنی آمریکا چه گفته باشند چه نگفته نباشند
امام جمعه موقت تهران درباره اجتماع امام حسنی‌ها‌(ع) در ورزشگاه آزادی، بیان داشت: این اجتماع صد هزار نفری در استادیوم مایه افتخار بود. معنای این حرف این است که مردم ما دلداده خدا هستند و اردوگاه دل آنان عشق به خداوند است.