به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 5,926
بازدید دیروز: 5,979
بازدید هفته: 19,573
بازدید ماه: 40,543
بازدید کل: 23,702,364
افراد آنلاین: 2
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 29 April 2024
الاثنين ، ۲۰ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۷۱ - حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد،خطیب جمعه تهران: مدل جنگ نامتقارن محور مقاومت رژیم صهیونیستی و متحدانش ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
حجت‌الاسلام  ابوترابی‌فرد،خطیب جمعه تهران:
مدل جنگ نامتقارن محور مقاومت
رژیم صهیونیستی و متحدانش را گرفتار کرده است 
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۷

‫حجت الاسلام ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران - شبستان‬‎

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس تهران گفت:‌ در روز قدس پسا طوفان‌الاقصی قرار داریم که مبارک‌تر از همه روزهای قدس است.
وی افزود: اکنون در کوران جنگ حماسه‌ساز غزه و در اوج قساوت صهیونیست‌ها و در شرایطی که دشمن شکست خورده و مأیوس فاجعه‌آفرینی می‌کند، راهپیمایی روز قدس در جهان اسلام و در شرق، غرب، شمال و جنوب جهان پشتوانه محکم و بی‌بدیل برای مجاهدان خط مقدم در غزه و مردم غیور فلسطین فراهم خواهد آورد.
امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: امروز به عنوان روز بیعت با فلسطین نقش محوری در حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت غزه ایفا خواهد کرد.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، بیان داشت: سلام و صلوات خداوند بر امام راحل عظیم‌الشأن که در آیینه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طوفان‌الاقصی را مشاهده می‌کرد و روز قدس را نه روز رویارویی با اشغال‌گران سرزمین فلسطین بلکه روز رویارویی امت اسلام و مستضعفان جهان با رادوگاه استکبار می‌دانست.
وی خاطرنشان کرد: سلام خداوند بر نایب حکیم و شجاع حضرت امام خمینی(ره) که با بصیرت و درایت آرمان فلسطین را در این سال‌های پرفزار و نشیب و در بین امواج فتنه‌ها زنده، پویا و مشعشع نگاه داشته است.
امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس را در حالی برگزار می‌کنیم که نقشه جهان و منطقه در حال تغییر و تحول بنیادین است و جایگاه جهانی و موقعیت منطقه‌ای ایالات متحده در معرض تهدید بوده و علاوه‌بر این رژیم صهیونیستی در حال تجربه شکست‌های بزرگ و استثنایی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، تصریح کرد: از داستان پیمان ننگین کمپ دیوید به میزبانی مصر بیش از ۴۵ سال می‌گذرد، امروز نه از سادات نامی هست و نه از حسنی مبارک و در قلب جهان اسلام، ایران به یک قدرت بزرگ ملی و منطقه‌ای تبدیل شده و راه را برای رشد، ارتقا و گسترش فرهنگ ناب اسلام فراهم آورده و مسئله فلسطین را به مسئله نخست جهان اسلام تبدیل کرده است.
وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی زلزله‌ای در ساختار سیاسی، نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی ایجاد کرد و مدل جنگ نامتقارن محور مقاومت در غزه، لبنان، عراق و یمن، برتری نظامی این رژیم را به چالش کشیده است.
امام جمعه موقت تهران بیان داشت: در جنگ اراده‌ها، مقاومت اسطوره‌ای ملت مظلوم و مقاوم غزه اراده انسان مؤمن و الهام گرفته از عاشورا را در معرض نگاه جامعه جهانی قرار داده است، صهیونیست‌ها در غزه شاهد شکست همه‌جانبه سیاسی، نظامی و رسانه‌ای در افکار عمومی جهان هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد، عنوان کرد: برادران و خواهران عزیز، امت اسلامی و پشتوانه‌های قدرتمند غزه و فلسطین؛ تل‌آویو برای اینکه بتواند راهی برای خروج از بن‌بستی که نتیجه اشتباه محاسباتی او باشد پیدا کند، بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده است به گونه‌ای که در روز دوشنبه ۱۳ فروردین با جنگنده‌های رادارگریز از فراز جولان اشغالی با ۶ موشک ساختمان کنسولگری را هدف قرار داد، این حمله به لحاظ نقطه عملیات و موقعیت و جایگاه ویژه سردار سرلشکر زاهدی و افراد برجسته حاضر، حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها و متحدانشان در میان امواج ساحل مدیترانه و دریای سرخ گرفتارند. اقدامات مذبوحانه در دمشق و چابهار در مسیر احیای قدرت بازدارندگی فروریخته تل‌آویو، فاقد ارزش راهبردی و نظامی است.