به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,693
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 3,693
بازدید ماه: 69,766
بازدید کل: 23,731,577
افراد آنلاین: 15
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب ساعت 8 صبح در مصلای امام خمینی(ره) اقامه می‌شود ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب ساعت 8 صبح

در مصلای امام خمینی(ره) اقامه می‌شود 

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

‫8 صبح فردا؛ نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره)  - خبرآنلاین‬‎

حجت‌الاسلام نوری، رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر امسال در نشست خبری، جزئیات برگزاری این نماز را تشریح کرد. وی با اشاره به اقامه نماز عید فطر امسال طبق سنوات گذشته به امامت رهبر معظم انقلاب، گفت: برای برگزاری نماز عید فطر جلسات متعددی جهت هماهنگی و مسائل ترافیکی برگزار شد. رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر با بیان اینکه شعار محوری عید فطر امسال «عید بندگی و همبستگی» در نظر گرفته شده است، گفت: بازگشایی درب‌های مصلی از اذان صبح است و برنامه‌های جایگاه نماز عید فطر از بعد ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد. آغاز اقامه نماز هم ساعت ۸ صبح به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای خواهد بود. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام نوری اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی و ملاحظات مربوط به خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز در نشست خبری پلیس راهور اعلام خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: ۱۳ درب در اضلاع ۴‌گانه مصلی برای تردد نمازگزاران بازگشایی شده است. درب ۱۱ در ضلع غربی و بزرگراه مدرس، درب‌های ۳، ۴ در ضلع جنوب و خیابان، درب‌های ۶، ۷، ۸، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵ در ضلع شرقی و خیابان و درب‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ در ضلع شمالی و بزرگراه شهید سلیمانی است. رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر یادآور شد: آغاز سرویس‌دهی قطار شهری از ساعت ۵ صبح خواهد بود و‌ تمام ایستگاه‌های قطار شهری در اطراف مصلی فعال هستند و کار حمل‌ونقل و جابه‌جایی مسافران را صورت می‌دهند. حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه پارکینگ‌ها غالبا در ضلع شمال مصلی تدارک دیده شده‌اند، گفت: ون‌های سازمان تاکسیرانی کار انتقال نمازگزاران از پارکینگ‌ها و ایستگاه‌های قطار شهری به درب‌های ورودی مصلی را عهده‌دار هستند.
وی اظهار داشت: به منظور راهنمایی بهتر نمازگزاران سکوهای اطلاع‌رسانی در نقاط مختلف مصلی و مسیر مستقر خواهد شد. رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر به نمازگزاران توصیه کرد تا با حضور پرشور در مصلای تهران، همبستگی امت اسلامی را به جهانیان نشان دهند. حجت‌الاسلام نوری گفت: حضور کودکان و نوجوانان، بلاخص روزه اولی‌ها، همراه داشتن مهر و سجاده فراموش نشود، همچنین از نمازگزاران تقاضا می‌شود ساک، سبد، بسته‌های حجیم و... را با خود همراه نیاورند.
وی از نمازگزاران خواست از سمت درب‌های شمالی (بزرگراه شهید سلیمانی) ورود خود را انجام دهند و از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: نمازگزاران بهتر است ساعات اولیه در فضای مصلی حضور یابند تا ضمن استفاده بهتر از خدمات، اتصال صفوف و نظم بیشتر مراسم را به دنبال داشته باشد.
حجت‌الاسلام نوری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی جزئیات برنامه اطلاع از نقشه‌ها و تدابیر اجرائی در کانال شبکه اجتماعی بله و ایتا با عنوان نماز عید فطر تهران قابل مشاهده است.
وی گفت: سامانه پیامکی ستاد برگزاری نماز عید فطر هم به شماره ۶۸۶۸ آماده دریافت نظرات و پیشنهادات نمازگزاران است. رئیس ستاد نماز عید فطر تهران با بیان اینکه در ضلع شمالی شرقی و جنوبی موکب‌های فرهنگی با حضور گروه‌های فعال تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ایستگاه‌های سرگرمی و بازی کودکان، سکوهای سرود و تواشیح، موکب‌های اربعینی و فعالان مساجد با برنامه‌های مختلف در روز عید فطر پذیرای نمازگزاران هستند.
حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم غزه و همچنین حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: مردم با حضور در نماز عید فطر به امامت مقام معظم رهبری مخالفت با اقدامات رژیم اشغالگر قدس و البته حمایت از جبهه مقاومت و مردم فلسطین را نشان می‌دهند. البته اجراهای مقاومت به یاد مردم مظلوم غزه و‌ فلسطین در این اجتماع عظیم‌ نیز تدارک دیده شده است.