به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,697
بازدید دیروز: 4,943
بازدید هفته: 32,299
بازدید ماه: 53,269
بازدید کل: 23,715,090
افراد آنلاین: 8
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 2 May 2024
الخميس ، ۲۳ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۰۳ - آیت‌الله رئیسی در دیدار رمضانی دولت و مجلس: ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
آیت‌الله رئیسی در دیدار رمضانی دولت و مجلس: 
اقدمات دولت و مجلس باید در چارچوب مهار تورم
و تحقق جهش تولید با مشارکت آحاد مردم باشد
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی رئیس جمهور برگزار می‌شود - خبرگزاری آنا

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه همه اقدامات دولت و مجلس باید در چارچوب مهار تورم باشد، گفت: همچنین همه تلاش‌های ما باید در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت آحاد مردم باشد.
آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در جریان سخنرانی در دیدار رمضانی دولت و مجلس گفت: در جهت افزایش درآمدها و در جهت کاهش و متعادل کردن هزینه‌ها در کشور تلاش کنیم.
به گزارش مهر، وی افزود: در قانون مداری و اجرا، توجه به مهم‌ترین نیازهای مردم باید مورد توجه منتخبان باشد.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز بر اساس تشخیص حکیمانه‌ رهبری نیاز در حوزه‌های سیاست، فرهنگ و اقتصاد، اولویت با اقتصاد است. ضمن اینکه باید همه آن‌ها توجه کرد، اقتصاد محور است.
آیت‌الله رئیسی گفت: تلاش همه باید باشد که مسائل اقتصادی در کشور دنبال شود و در مسائل اقتصادی طبیعتاً لایحه محوری اصل است. ضمن اینکه مجلس حق در بهره از طرح‌ها محفوظ است اما هرچه کارشناسی‌تر باشد بهتر و طبیعتاً مؤثرتر خواهد بود.
وی اظهار داشت: در جهت افزایش درآمدها و در جهت کاهش و متعادل کردن هزینه‌ها در کشور تلاش کنیم. هرچه درآمد در کشور افزایش پیدا کند و هزینه‌ها تعدیل شود مورد اعتنای همه است.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: اصالت قانونگذاری و تفاهم و همگرایی باید دو محور اصلی همکاری مجلس و دولت برای خدمتگزاری باشد؛ باید قانونمداری و اجرای قانون و نظارت‌پذیری ارزش تلقی شده و قانون‌گریزی و نظارت‌گریزی مورد نکوهش واقع شود.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه همه اقدامات دولت و مجلس باید در چارچوب مهار تورم باشد، خاطرنشان کرد: همچنین همه تلاش‌های ما باید در راستای تحقق جهش تولید با مشارکت آحاد مردم باشد.
قالیباف: مجلس و دولت باید برنامۀ مشترک امیدآفرینی داشته باشند
محمد باقر قالیباف، رئیس‌مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار رمضانی دولت و مجلس خاطرنشان کرد: باید برای امیدآفرینی متحد شویم. بی‌شک بار اصلی امیدآفرینی بر دوش دولت است و مجلس با تقنین درست این مسیر را هموار می‌کند. مجلس و دولت باید برنامۀ مشترک امیدآفرینی داشته باشند. بخش بزرگی از این برنامه در حوزۀ قانون‌گذاری آماده شده است.
وی گفت: مجلس یازدهم چندین و چند قانون راهبردی را در هماهنگی کامل با دولت و ناظر به اجرا به تصویب رساند.
به گزارش فارس، رئیس‌مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به نمایندگان مجلس یازدهم خداقوت می‌گویم که طبق نقشۀ راه قانون‌هایی دقیق و راهبردی تصویب کردید. حضرت آقا فرمودند شاید برخی خوششان نیاید، اما واقعیت این است که مجلس یازدهم انقلابی بود.