به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,909
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 5,969
بازدید ماه: 72,042
بازدید کل: 23,733,853
افراد آنلاین: 13
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
4579 - شکست عملیات روانی رژیم صهیونیستی در تخریب پاسخ کوبنده ایران ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

شکست عملیات روانی رژیم صهیونیستی  در تخریب پاسخ کوبنده ایران 

  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
‫پاسخ کوبنده و بازدارانده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی | خبرگزاری  معمار‬‎

پس از رقم خوردن عملیات «وعده صادق» توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاری و تعامل ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رژیم صهیونیستی به ایجاد یک جنگ روانی برای مقابله با این پاسخ موفق اقدام کرد.
رژیم صهیونیستی: موشک‌های ایران به اسرائیل نرسیدند!
اولین حربه رژیم صهیونیستی انتشار اخبار کذب مبنی بر سقوط و برخورد موشک‌ها در داخل کشور بود یا در نمونه دیگری، عکس پهپاد گیر کرده در سیم‌ها و کابل‌های برق یک دکل را نشان دادند و آن را به عنوان پهپاد ایرانی معرفی کردند!
این اولین مرحله از عملیات روانی اسرائیل بود تا قدرت موشک‌های ایران را ضعیف جلوه دهد، حال آنکه عکس‌های منتشر شده از قطعات موشک‌ها در بیابان‌ها مربوط به جدا شدن سر جنگی از بدنه موشک است نه برخورد موشک به داخل خاک ایران و وارد کردن خسارت جانی و مالی اما عکس پهپاد منتشر شده نیز مربوط به گیر کردن یک پهپاد در حسکه سوریه در اسفندماه ١۴٠٢ می‌باشد.
اسرائیل: 99 درصد موشک‌ها و پهپادها را رهگیری کردیم!
مرحله دوم، بحث به رخ کشیدن قدرت پدافندی اسرائیل و مجددا ضعیف جلوه دادن موشک‌های شلیک شده ایران بود. رژیم صهیونیستی با انتشار این خبر سعی در قدرتمند نشان دادن گنبد آهنین خیالی خود را داشت؛ با این عنوان که 99 درصد موشک‌ها را رهگیری کردیم! اما علی‌رغم سخت‌گیری‌ها و اقدامات حفاظتی برای عدم انتشار فیلم‌ها و اطلاعات از حجم تخریب موشک‌ها، شاهد فیلم‌های مختلفی از برخورد بیش از 10 موشک به مناطق مختلف این رژیم جعلی بودیم، لذا با توجه به تعداد موشک‌های استفاده شده در عملیات «وعده صادق»، این خبر رژیم پوشالی صهیونیستی هم کذب از آب در می‌آید. از طرفی دیگر اگر این رژیم، تنبیه موفقیت‌آمیز ایران را به قول خودشان دفع کرده‌اند و اجازه برخورد موشک‌ها را نداده‌اند، چرا انتشار هرگونه فیلم از این حملات را ممنوع اعلام کردند و یا نتانیاهو به کابینه خود دستور عدم اظهارنظر در مورد پاسخ ایران را صادر کرد و از این مسئله برای جلوه دادن قدرت خود استفاده نکردند؟
چاله‌ای در بیابان تحت عنوان محل برخورد موشک!
در مرحله آخر نیز با انتشار فیلمی از یک چاله دست‌ساز! تقلا کردند آن را محل برخورد یکی از موشک‌های ایران به زمین جا بزنند که البته بهتر بود طبیعی‌تر آن را می‌ساختند! و خوب بود لاشه موشک یا پاره‌های آهن را در محل برخورد قرار می‌دادند تا قابل قبول‌‎تر باشد.
اسرائیل در عملیات موفق «وعده صادق» که فقط بخش اندکی از ظرفیت دفاعی جمهوری اسلامی ایران (فقط برای تنبیه) بود و به این مسئله هم آگاهی دارد، سعی کرد تا به وسیله دستگاه‌هایی که افسارشان را در دست دارد، اعم از ایران اینترنشنال، بی‌بی‌سی، برخی کانال‌های داخلی و... که تربیت شده دست صهیونیست‌ها هستند، پاسخ ایران را شکست‌خورده نشان دهد اما در سراسر عالم و سپهر رسانه‌ای جهان خبر از موفقیت ایران و ذلت اسرائیل است، نه اخبار جعلی رژیم موقت صهیونیستی.