به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,848
بازدید دیروز: 4,060
بازدید هفته: 5,908
بازدید ماه: 71,981
بازدید کل: 23,733,792
افراد آنلاین: 17
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۶ اردیبهشت ۱٤۰۳
Sunday , 5 May 2024
الأحد ، ۲۶ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
4581 - محمد خامه‌یار: عملیات «وعده ‌صادق» ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

عملیات «وعده ‌صادق»

  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

‫همایش تجلیل از واقفین و خیرین مسجدساز در قم برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency‬‎

عملیات مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن بخش کنسولگری ایران در سوریه، اقدامی بجا، مقتدرانه، کوبنده، بی‌سابقه، انتقام‌جویی، بی‌نظیر، سریع، قاطعانه، تلافی‌جویانه، دندان‌شکن و قابل تحسین بود که ملت عزیز ایران در خونخواهی از خون مستشاران نظامی شهید انتظار آن را داشتند. انجام این عملیات بزرگ، که «وعده ‌صادق» نام گرفت، خود دارای زوایای مختلف پنهان و آشکاری است که تحلیلگران مسائل سیاسی و نظامی به آن پرداخته یا خواهند پرداخت. زوایایی که نشان خواهد داد ایران کشوری قوی و مقتدر است و سرزمین‌های اشغالی مکان امنی برای غاصبان نخواهد بود و اسرائیل در مقابل انواع موشک‌ها و پهپادهای ایرانی ناتوان و آسیب‌پذیر است و به هیچ‌وجه قدرت بازدارندگی ندارد.
مقام معظم رهبری فرمودند: «رژیم اسرائیل خبیث باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.» اما آنچه حائز اهمیت بود برداشته شدن نقاب از چهره کریه برخی از دولت‌های مزدور منطقه بود که همه منافع خود را در مزدوری آمریکا و نجات غده سرطانی اسرائیل می‌دانند. حدود ده کشور در ردیابی موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در کنار رژیم جعلی اسرائیل ماندند و بر خلاف خواسته ملت‌های خود گام برداشتند و صد البته هیچ توفیقی در این راه به دست نیاوردند. مقام معظم رهبری در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی که همزمان با عید سعید فطر صورت گرفت، از دولت‌های اسلامی خواسته بودند «رابطه‌شان را‌، رابطه اقتصادی را، رابطه سیاسی را با رژیم صهیونیستی قطع کنند» و گفتند:
«لااقل به‌طور موقت تا وقتی این جنایت‌ها را این‌ها دارند انجام می‌دهند، رابطه‌ها قطع باشد. کمکی نشود‌، ارتباطی وجود نداشته باشد. این توقع از دولت‌های اسلامی است و فقط توقع ما نیست. توقع ملت‌های مسلمان است...»
اما در این وقایع‌، دست برخی از حاکمان مانند حاکمان اردنی رو شد، همان‌ها که نه تنها رابطه سیاسی و اقتصادی داشتند‌، بلکه معلوم شد که رابطه نظامی هم با رژیم صهیونیستی داشته‌اند و دارند. البته ما فراموش نکرده‌ایم ملک حسین پادشاه وقت اردن اولین شلیک‌کننده گلوله در جنگ رژیم صدام با ایران اسلامی بود. بعدها حامد الجبوری بعثی کهنه‌کار که در چهار سال اول جنگ تحمیلی، وزیر خارجه عراق بود در گفت‌و‌گو با روزنامه الحیات گفت:« ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۰ بود که صدام و ملک حسین در نزدیکی خطوط آتش روی یک دستگاه رفتند و پادشاه اردن با شلیک اولین گلوله آغاز جنگ را تبریک گفت.»
ما شهدای هسته‌ای و شهدای ترور را به یاد داریم. ما حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده‌ایم و اقتدار ایران اسلامی را مرهون مجاهدت شهدای عزیز خود می‌دانیم‌. آن‌طور که نسل امروز و فردا باید به خود ببالند که فرزندان این مرز و بوم و ایران مقتدر و قوی هستند و در مقابل ستمگران حس غرور داشته باشند.
 محمد خامه‌یار