به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 527
بازدید دیروز: 9,496
بازدید هفته: 527
بازدید ماه: 66,600
بازدید کل: 23,728,411
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱۵ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 4 May 2024
السبت ، ۲۵ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
۱۱۸۰ - نماینده ولی فقیه در استان همدان: عملیات «وعده صادق» موجب آبروی جهان اسلام شد ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان:
عملیات «وعده صادق» موجب آبروی جهان اسلام شد 
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۲

‫انتصاب حجةالاسلام شعبانی موثقی به نمایندگی ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان ::  Leader.ir‬‎

 آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در جمع مردم ولایتمدار همدان با تاکید بر اینکه دفاع از امنیت مردم و کشور امری لازم و ضروری است افزود: در همه دنیا دفاع در مقابل متجاوز اصل پذیرفتنی و خدشه‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه تاکنون جمهوری اسلامی به اندازه کافی در مقابل اسرائیل غاصب خویشتنداری کرده است عنوان کرد: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل، دفاعی مشروع در مقابل تجاوز ناجوانمردانه بود. نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با قدردانی از تلاش جوانان نخبه و نیروهای مسلح در دستیابی به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها در عرصه‌های سخت تحریم‌، گفت: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده که از خاک خود، هزاران کیلومتر آن طرف‌تر با دقت مواضع دشمن را مورد هدف قرار می‌دهد و همه این موفقیت‌ها مرهون خون پاک شهیدانی همچون تهرانی‌ مقدم‌ها‌ست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در دولت قبل دشمن درصدد بود تا برجام ۲ یعنی برجام موشکی را به کشور تحمیل کند یادآور شد: اگر آن روز ایران مقاومت نمی‌کرد و برجام امضا می‌شد به طور حتم اکنون باید شاهد خسارت‌های بسیاری از سوی دشمن به کشور می‌شدیم و اصلاً معلوم نبود امروز چه سرنوشتی در انتظار ماست!
آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز دشمن در میدان نبرد و نظامی شکست خورده است اظهار داشت: رژیم سفاک صهیونیستی درصدد است با بزرگنمایی در رسانه‌ها و فضای مجازی، آبروی ریخته خودش را به جامعه جهانی بازگرداند اما دنیا متوجه رسوایی و زوال این رژیم کودک‌کش شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله مهم حجاب در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان القا می‌کنند که حجاب تنها مختص جمهوری اسلامی ایران است اما مسئله فراتر از آن است و باید به این موضوع اهتمام ویژه داشت. 
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مدت‌هاست در غرب به دلیل برهنگی و کمرنگ شدن مسائل اخلاقی در اجتماع بسیاری از افراد و بنیان خانواده‌ها آسیب دیده است افزود: امروز باید مسئله فلسفه حجاب به درستی در بین مردم تبیین شود.
وی با بیان اینکه حجاب اعتقاد قطعی ماست و منطق عقلایی و شرعی ما آن را می‌پذیرد خاطرنشان کرد: باید فضائی فراهم شود تا نخبگان و افرادی که در این حوزه حرف برای گفتن دارند برای رسیدن به نتایج بیشتر با یکدیگر گفت‌وگو کنند.