به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,813
بازدید دیروز: 4,668
بازدید هفته: 20,748
بازدید ماه: 114,037
بازدید کل: 24,422,918
افراد آنلاین: 23
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۹ شهریور ۱٤۰۳
Thursday , 19 September 2024
الخميس ، ۱۶ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
1 - ثبت‌نام پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
اعلام آمادگی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
از احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف
۱۴۰۳/۰۳/۰۸

‫رئیس جمهور آینده ایران چه کسی است؟‬‎

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که می‌بایست خرداد‌ماه سال آینده برگزار می‌شد، پس از شهادت رئیس‌جمهور جهادی و کارآمد، آیت‌الله رئیسی و همراهانش، بر اساس قانون به صورت زودهنگام برگزار می‌شود. زمان اخذ رای، جمعه هشتم تیرماه سال جاری تعیین شده است. داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا به‌مدت 5 روز فرصت ثبت‌نام دارند. نامزدهای انتخابات از احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف در حال اعلام آمادگی برای حضور در عرصه هستند.

در این زمینه یادآور می‌شویم؛ کشور نیازمند رئیس‌جمهوری در تراز شهید آیت‌الله رئیسی و ادامه تفکر و منش ایشان است. رویکرد آن رئیس‌جمهور کارآمد و مکتبی مبتنی بر اعتقاد و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت، استحکام ساخت درونی نظام و فعال‌سازی ظرفیت‌های ملی است. شهید رئیسی با این شیوه پیام انقلاب را به خارج از کشور نیز منتقل کرد و در تکوین قرن جدید آسیایی و تغییر نظم جهانی به طرزی چشمگیر اثر گذاشت. دستاوردهای بسیاری برجای نهاد و ماندگار شد. بر این اساس، طیفی که با پایمال کردن خون شهدا و هتک حرمت آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های کلی نظام، به دنبال آرمان‌زدایی، انقلاب‌زدایی و تسلیم انقلاب اسلامی مقابل آمریکای خونخوار بود، نه‌تنها هیچ صلاحیتی برای حضور در عرصه انتخابات را ندارد بلکه عناصر و عوامل آن باید در صندلی‌های دادگاه پاسخگو باشند.


تأکید وحیدی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری
در همین شرایط، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور در نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور با تسلیت مجدد حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور شهید و همراهانشان گفت: اگرچه این مصیبت عزای بسیار عمیقی بر همه ما بود، اما عنایت الهی و جوشش مردم تسکینی شد بر قلوب همه و مردم یک بازشناسی جدید از رئیس‌جمهور و خادمان شهید داشتند.
وی افزود: در این شرایط این خود موجب امیدواری است که مردم بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی پرشور و همچنان پابرجا است.
به گزارش مشرق، وزیر کشور در بخش دیگری از این نشست، خطاب به استانداران به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: سرمایه‌های اجتماعی که در روزهای اخیر در سراسر کشور شاهد آن بودیم باید حفظ شود و با همین سرمایه نیز برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده شده‌ایم.
وحیدی مشارک حداکثری در انتخابات را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: استانداران سراسر کشور مشارکت در انتخابات را با همه ابعاد باید دنبال کنند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور: داوطلبان انتخابات قبل ثبت‌نام از دارا بودن شرایط مطمئن باشند
محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز به داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توصیه کرد که پیش از مراجعه به ستاد برای ثبت‌نام، حتما اطلاعیه شماره یک این ستاد را که ناظر بر شرایط ثبت‌نام است، مطالعه کنند.


ثبت‌نام پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد
خبر دیگر اینکه، تصمیم مسعود پزشکیان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری چهاردهم قطعی شد.
پیش‌تر برخی رسانه‌ها از اعلام کاندیداتوری مسعود پزشکیان خبر داده بودند و اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که تصمیم مسعود پزشکیان برای کاندیداتوری ریاست جمهوری چهاردهم قطعی شده و در جلسه روز هشتم خرداد صحن مجلس، برخی منتخبان اصلاح‌طلب با حضور وی جلسه‌ای داشتند و در رابطه با ستادها و فعالیت‌های انتخاباتی وی بحث و بررسی‌ها شد.