به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,813
بازدید دیروز: 4,668
بازدید هفته: 20,748
بازدید ماه: 114,037
بازدید کل: 24,422,918
افراد آنلاین: 23
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۹ شهریور ۱٤۰۳
Thursday , 19 September 2024
الخميس ، ۱۶ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
12 - مقامات کشوری و لشکری در پیام‌هایی جداگانه انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور را تبریک گفتند۱۴۰۳/۰۴/۱۶

مقامات کشوری و لشکری در پیام‌هایی جداگانه

انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور را تبریک گفتند

   ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

‫انتقاد اصلاح طلبان از پزشکیان: شبیه احمدی نژاد عمل می کند - تسنیم‬‎

پیام تبریک مقامات داخلی به رئیس‌جمهور منتخب

 
در پیام تبریک محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری به رئیس‌جمهور منتخب مسعود پزشکیان آمده است: ملت بزرگ و فهیم ایران، حضور حماسی شما مردم آگاه و همیشه در صحنه کشورمان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر صحنه‌های زیبایی از مردم‌سالاری دینی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت و موجب خشنودی همه مشتاقان و دوستداران این مرز و بوم و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام و کشور شد.
وی افزود: بی‌تردید این مشارکت پرشور، مهر تأیید دیگری بر دلبستگی و علاقه‌مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود؛ این رویداد غرورآفرین در حالی صورت گرفت که دشمنان نظام همه ابزارهای تبلیغی را برای ایجاد تردید در نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود به کار گرفتند ولی ملت ایران با هوشیاری، زمان‌شناسی و مشارکت گسترده، یک‌بار دیگر مانع از تحقق خواست بیگانگان شد.
سرپرست ریاست جمهوری در این پیام خاطرنشان کرد: قطعا پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعالانه دارند.
مخبر افزود: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید؛ حضرت آیت‌الله رئیسی و تجلیل از خدمات ماندگار ایشان، این حضور آگاهانه را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، ‌کاندیداهای محترم این دوره از انتخابات و به‌‌ویژه خالق اصلی این حماسه؛ ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و ضمن تبریک صمیمانه به رئیس‌جمهور منتخب برای آقای پزشکیان، آرزوی توفیق در انجام این رسالت عظیم را دارم و امیدوارم به پشتوانه اعتماد مردمی بتوانند با خدمتگزاری شایسته، پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات بر حق ملت بزرگ ایران باشد.
سرپرست ریاست جمهوری بیان کرد: اکنون که رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته، امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.
  پیام تبریک رئیس قوه قضائیه به رئیس‌جمهور منتخب
همچنین در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به مسعود پزشکیان آمده است: انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ و سربلند ایران به عنوان رئیس‌جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.
وی افزود: به فضل الهی و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم متدین، سرافراز، میهن‌دوست و وظیفه‌شناس ایران اسلامی با مشارکت و حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رأی دوره اول و دوم صحنه انتخابات و با شور و شعور سیاسی خود برگ زرین دیگری را بر صفحات پرافتخار مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: خلق این حماسه را که تلاش و کید و توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی نمود و بر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران فزونی بخشید، محضر مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و مردم متدین و انقلابی همیشه در صحنه ایران اسلامی تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را بابت این عنایت و نعمت بزرگ شاکرم.
رئیس قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار رجایی و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی و همه شهدا یادآور شد: توفیقات جنابعالی که از یادگاران عرصه جهاد و شهادت و دارای سوابق ارزنده در مناصب متعدد مدیریتی، اجرائی و تقنینی هستید را در دولت چهاردهم در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام و پیشرفت کشور و آرامش و رفاه مردم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
  قالیباف: مجلس کنار دولت است
محمدباقر قالیباف، رئیس‌ مجلس شورای اسلامی نیز پس از قطعی شدن انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب مردم نوشت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشان از اقتدار ساختاری و کم‌نظیر جمهوری اسلامی ایران دارد، چرا که این انتخابات مبتنی بر راهبردهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با حضور و رقابت جدی همه سلایق سیاسی و در کمال امنیت، آرامش و سلامت، تنها چند هفته بعد از فقدان رئیس‌جمهور عزیزمان به بهترین نحو به پایان رسید و مردم عزیز ایران و دیگر کشورها این صحنه سیاسی را مشاهده کردند، صحنه‌ای که بی‌تردید از چشم دشمنان دور نمانده است و در نتیجه اقتدار و امنیت کشور عزیزمان را افزایش خواهد داد.
رئیس ‌مجلس شورای اسلامی در این پیام تاکید کرد: البته روشن است که نمایش توان و اقتدار ساختاری نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه به معنای نبود نگرانی از کاهش مشارکت در این انتخابات، مخصوصا در مرحله اول آن نیست. مدتی است که این نگرانی وجود دارد و اکنون زمان آن رسیده است که ما مسئولان صریح‌تر، علنی‌تر و با دغدغه بیشتر، رویکردها و نگاه‌های علمی مختلف را درباره علل این کاهش مشارکت بشنویم و متناسب با آن تصمیم بگیریم و دست به اقدامات عملی بزنیم.
وی در این پیام با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم ایجاد فرمودند، تصریح کرد: از همه مردمی که علی‌رغم همه سختی‌های معیشتی و تمام ناملایمتی‌ها پای صندوق‌های رای حاضر شدند، صمیمانه قدردانی کنم. مخصوصا که مشارکت ۵۰ درصدی در مرحله دوم فرصتی مجدد داد که بتوانیم با اصلاح در رویه‌ها مخصوصا تغییر در نظام اداره کشور، شرایط را برای افزایش مشارکت در شأن نظام مردم پایه جمهوری اسلامی، فراهم کنیم.
قالیباف در ادامه این پیام اضافه کرد: همچنین به رئیس‌جمهور محترم و منتخب، برادر عزیز و گرانقدرم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که موفق به رای اعتماد مردم شریف ایران شدند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از ایشان تشکر می‌کنم که در تبلیغات‌های انتخاباتی، ضمن تاکید بر وحدت و اجماع داخلی، بر عمل ذیل سیاست‌های رهبری معظم انقلاب و همچنین بر اجرائی کردن قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور به عنوان برنامه اصلی خود تصریح کردند که این دو راهبرد بهترین مبنای همدلی و همکاری و تعامل بین قوا خواهد بود.
 سردار سلامی: تداوم و تقویت تعامل و همکاری سپاه با دولت
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پیامی با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان در «چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری» از آمادگی همه‌جانبه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در تعامل و همکاری با دولت در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای پاسخ به نیازهای کشور خبر داد.
وی گفت: با قدردانی از حضور پرشور و بانشاط آحاد مختلف ملت رشید و تاریخ‌ساز ایران در خلق این حماسه سیاسی و نیز همت و کوشش تمامی عوامل اجرائی، نهادهای نظارتی و نیروهای مسئول برقراری امنیت و آرامش انتخابات کشور در این رویداد بزرگ؛ انتخاب جنابعالی در«چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی» را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی آن برادر عالیقدر در بر عهده گرفتن این امانت خطیر را از خداوند متعال مسئلت دارم.
وی ادامه داد: در پایان با گرامیداشت یاد و مجاهدت‌های حماسی و ماندگار شهید جمهور خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی(ره)آمادگی‌های همه‌جانبه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای تداوم و تقویت راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در تعامل و همکاری با دولت‌ها، در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف قانونی و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای پاسخ به نیازهای کشور را اعلام می‌داریم.
 جلیلی:همه با احترام منتخب مردم را یاری دهند
 سعید جلیلی، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم در پیامی به پزشکیان اظهار داشت: پانزدهم تیرماه ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه‌های مردم‌سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند.
وی افزود: اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.
 زاکانی: وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه‌جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار کنم
همچنین علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهوری منتخب مردم ایران در پیامی به وی نوشت: اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم‌سالاری دینی رقم خورد، شکرگزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.
وی در ادامه با تبریک به مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس‌جمهور همه مردم ایران، برای پزشکیان آرزوی توفیق و موفقیت در خدمت به مردم را خواستار شد.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه‌جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار کنم.
 قاضی‌زاده‌ هاشمی:رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌شود
امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم در پیامی با عنوان «پیروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» نوشت: بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از برهه‌های خطیر، صلابت و متانت خود را به نمایش گذاشت و عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد؛ دوستان ملت را دل‌شاد و دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی را مایوس نمود.
وی افزود: حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه پی‌در‌پی، حماسه‌ای با شکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود که بی‌تردید تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی نیز خواهد شد. با پایان انتخابات که دوران شور و هیجان است، رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌گردد و هیجانات و التهابات جای خود را به همدلی و همراهی خواهد داد.
پورمحمدی: اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است
مصطفی پورمحمدی، نامزد حاضر در رقابت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت.
در پیام پورمحمدی آمده است: به برادر عزیز، مؤمن و صادقم جناب دکتر پزشکیان، صمیمانه تبریک می‌گویم، جناب دکتر پزشکیان! اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس‌جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید.
وی افزود: صادقانه امید دارم که فراتر از هر نگاهی، چنان که از شما سراغ داریم، با ایمان به اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت میهن عزیز، رضایت حق‌تعالی و سعادت ملت شریف ایران را اصل بی‌بدیل تمامی انتخاب‌ها، برنامه‌ها و تصمیم‌هایتان قرار دهید تا به لطف الهی، سختی‌ها را گره از گره بگشایید و برای مشکلات درهم‌ تنیده کشور، راه نجاتی شایسته بیابید که ان الله یدافع عن الذین آمنوا... و ان الله مع المتقین.
گفتنی است مقامات داخلی دیگر همچون احمد وحیدی وزیر کشور، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب و محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پیام‌هایی جداگانه پیروزی و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور را تبریک گفتند.

 

در متن پیام شهردار تهران آمده است:

«(میزان رأی ملت است) امام خمینی (ره)

اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد، شکر گزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

با تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، آرزوی توفیق و موفقیت در خدمت به مردم را دارم.

پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می دانم با همکاری همه جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار کنم.

اینجانب بر اساس اصول و مبانی انقلابی و در راستایی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورم، برای تداوم راه رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی پا به عرصه انتخابات نهادم و به عنوان عضوی از جبهه انقلاب تلاش کردم با رقابت بر اساس کارنامه و برنامه‌ای مشخص، در این فضا که الزامات خود را دارد حضوری مفید و مؤثر داشته باشم.

اینک تمام برنامه‌هایم را که با پشتوانه جمع بزرگی از نخبگان نگاشته شده است را به رئیس جمهور منتخب تقدیم می‌کنم و با علم به سنگینی بار دولت، انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب با انتخاب کابینه‌ای قوی و توانمند، معتقد و مؤمن به مبانی انقلاب، پر کار و پر تلاش و دارای برنامه و نقشه راهی عالمانه، راه خدمت به مردم را پیش گرفته تا گره از مشکلات مردم گشوده شده و راه رسیدن به قله‌های امید و افتخار و پیشرفت و آبادانی ایران سربلند هموار گردد.

 معاون زنان رییس جمهور به پزشکیان تبریک گفت

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس به رئیس جمهور منتخب، مسعود پزشکیان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) گفت: ایران عزیز یکی دیگر از انتخابات سرنوشت ساز خود را با سربلندی و عزت پشت سر گذاشت.

وی افزود: تبریک به رهبر معظم انقلاب، تبریک به ملت بزرگ ایران و تبریک به رئیس جمهور منتخب جناب آقای پزشکیان.

محسن رضایی ضمن تبریک؛ خطاب به پزشکیان؛

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی و رزمنده دفاع مقدس

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛ رئیس جمهور منتخب ملت ایران

باسلام؛

اعتماد ملت عزیز و فداکار ایران به جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به شما تبریک عرض می‌کنم. این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آنها به دستاوردهای انقلاب از جمله مردمسالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می‌گوئیم.

با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش‌ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است.

به همین جهت، بنده با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های دینی- ملی می‌شناسم،

 
شخصیت‌ها و مقامات مختلف با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار سردار رادان با پزشکیان
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره با زعامت فرمانده کل قوا با دولت برخاسته از اراده ملت و در انجام وظایف قانونی همکاری کرده است.
مسعود پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ حقوق اجتماعی و احترام به کرامت مردم، از ابراز محبت سردار رادان و خدمات خالصانه همه نیروهای انتظامی در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه تلاش برای برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سایه امنیت و نظم کامل، قدردانی کرد.
آرزوی موفقیت عارف برای پزشکیان در عمل به وعده و شعارهای انتخاباتی
محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مسعود پزشکیان برای رئیس‌جمهور منتخب در عمل به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود و خدمت به ملت شریف ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.
پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب نیز در این دیدار از حمایت‌های بی‌دریغ و حضور و ابراز محبت عارف قدردانی کرد.
دیدار تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره)با رئیس‌جمهور منتخب
حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نیز با حضور در دفتر دکتر پزشکیان انتخاب وی را به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ملت ایران تبریک و تهنیت گفت.
تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور منتخب در این مسئولیت خطیر، بر لزوم حمایت همه مردم و ارکان کشور از دولت برگزیده در راستای تقویت انسجام ملی در عرصه داخلی و بین‌المللی، تاکید کرد.
پزشکیان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل(ره)را چراغ راه دولت جدید در خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.
رئیس‌جمهور منتخب همچنین بر تحقق عدالت و رفع تبعیض در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دولت چهاردهم تأکید کرد.
پزشکیان: عزم من بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم است
علی طیب‌نیا نیز با حضور در دفتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب، با وی دیدار و ضمن تبریک کسب رای اعتماد مردم، برای او در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات به‌خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم آرزوی موفقیت کرد.
پزشکیان نیز در این دیدار بار دیگر بر عزم خود برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم تاکید و از حضور و کمک‌های طیب‌نیا در کارزار انتخاباتی خود تشکر کرد.
پزشکیان: در راستای ایجاد همدلی تلاش می‌کنم
 اسحاق جهانگیری با حضور در دفتر دکتر مسعود پزشکیان، با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم در این دیدار با تبریک پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات، برای وی در انجام وظایف سنگین و خطیر ریاست جمهوری آرزوی موفقیت کرد.
پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور و تبریک جهانگیری بر عزم خود برای تلاش در راستای ایجاد همدلی و رفع مشکلات کشور به‌ویژه بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد.
روحانی با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد
علاوه‌بر این دیدارها، حسن روحانی در این دیدار برای پزشکیان در این مسئولیت‌ خطیر آرزوی موفقیت کرد.
رئیس‌جمهور منتخب نیز در این دیدار بر ضرورت توجه جدی به معیشت مردم و پیشبرد گفت‌وگو، وفاق ملی و همگرایی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد.
پزشکیان: دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه توجه دارد
همچنین علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
مرندی در این دیدار برای رئیس‌جمهور منتخب در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم و همچنین پیشبرد اهداف نظام سلامت کشور آرزوی موفقیت کرد.
پزشکیان نیز بر توجه ویژه دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سند چشم‌انداز توسعه کشور تاکید کرد.