به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,683
بازدید دیروز: 4,668
بازدید هفته: 20,618
بازدید ماه: 113,907
بازدید کل: 24,422,788
افراد آنلاین: 12
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۹ شهریور ۱٤۰۳
Thursday , 19 September 2024
الخميس ، ۱۶ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
13 - وزیر کشور: انتخابات با مشارکت ۳۰ میلیونی مردم در امنیت و سلامت برگزار شد۱۴۰۳/۰۴/۱۶
وزیر کشور:
انتخابات با مشارکت ۳۰ میلیونی مردم در امنیت و سلامت برگزار شد
  ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
‫بسیج نیوز - وزیر کشور: انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت برگزار  شد - صاحب‌خبر‬‎
احمد وحیدی، وزیر کشور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: به لطف الهی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کمال امنیت و سلامت و رقابت جدی نامزدهای محترم و مشارکت ۳۰ میلیونی مردم ایران قوی به اتمام رسید.
وی افزود: منتخب مردم برای دوره چهاردهم ریاست جمهوری ایران مشخص شدند و لازم است این انتخاب را به جناب آقای پزشکیان تبریک عرض کنم و از سایر نامزدها چه دوره اول چه در دور دوم که با حضورشان گرمابخش انتخابات شدند، تشکر کنم.
به گزارش فارس، وی اظهار داشت: از مردم عزیز و شریف ایران که چه در داخل و چه در خارج پای صندوق‌های رای حاضر شدند، تشکر می‌کنیم، همچنین تشکر می‌کنیم از رهبر انقلاب که با رهنمودهای درست‌شان چارچوب‌های مسیر ما را مشخص کردند.
وحیدی تصریح کرد: از مراجع بزرگوار و خانواده شهدا که در این مسیر همراهی کردند و مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند تشکر می‌کنیم.
وزیر کشور عنوان کرد: همچنین از شورای سه نفره و به‌ویژه دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری و شورای نگهبان، استانداران و فرمانداران و دهیاران و بخشداران و پرسنل وزارت کشور تشکر می‌کنم.
وی افزود: از وزارت خارجه و سفرای ما در خارج از کشور و صداوسیما و وزارت ارتباطات و وزارت دفاع برای تامین زیرساخت‌های لازم تشکر می‌کنم.
وحیدی تصریح کرد: از فرماندهی انتظامی و سپاه و بسیج سرافراز و وزارت اطلاعات که امنیت انتخابات را در ماه‌های اخیر تامین کردند تشکر می‌کنم.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: این از میراث شهید رئیسی بود که چنین انتخابات سالم و خوبی برگزار شد و به‌رغم اینکه حرف‌های ناصوابی گفته شد و تحلیل‌های نادرستی انجام شد و عده‌ای سعی کردند انتخابات در جمهوری اسلامی دچار خدشه شود، ملت ایران دیدند که کار در نهایت صحت و سلامت برگزار شد. 

 

  ثبت مشارکت ۵۰ درصدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری

‫ثبت مشارکت ۵۰درصدی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری - قدس آنلاین‬‎

میزان مشارکت مردم در انتخابات دومین دوره ریاست‌جمهوری به ۵۰ درصد رسید.
 
میزان مشارکت مردم در انتخابات دومین مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به50 درصد و تعداد مشارکت‌کنندگان نیز به بیش از 30 میلیون و پانصد هزار رسید.
 با این احتساب مشارکت دومین دوره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به حدود 50 درصد رسید.