به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,879
بازدید دیروز: 4,668
بازدید هفته: 20,814
بازدید ماه: 114,103
بازدید کل: 24,422,983
افراد آنلاین: 28
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۹ شهریور ۱٤۰۳
Thursday , 19 September 2024
الخميس ، ۱۶ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
27 - پزشکیان: مشکلات اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل می‌کنیم ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
با حضور در مراسم عزاداری بازار تهران
پزشکیان: مشکلات اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل می‌کنیم
۱۴۰۳/۰۴/۲۹

‫Magiran | روزنامه ایران (1403/04/30): پزشکیان در دیدار و گفت و گو با  بازاریان و کسبه تهران: مشکلات اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل می کنیم‬‎‫پزشکیان: مشکلات اصناف و بازاریان را با کمک خود آن‌ها حل می‌کنیم‬‎

رئیس‌جمهور منتخب با حضور در مراسم عزاداری ۱۲ محرم بازار تهران، با اصناف دیدار کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.
مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در مراسم عزاداری ۱۲ محرم سالروز شهادت امام سجاد(ع) به بازار تهران رفت و با بازاریان به عزاداری پرداخت.
وی در این بازدید درجریان مشکلات بازاریان پایتخت قرار گرفت.
پزشکیان همچنین از بازار زرگرها به سمت حسینیه تیمچه حاجب الدوله رفته و در عزاداری روز دوازدهم محرم شرکت کرد و پای درد دل امنای بازار نشست.
رئیس‌جمهور منتخب در این دیدار قول داد که حتما در راستای حل مشکلات بازار از خود امنای بازار کمک خواهد گرفت.
وی در این نشست صمیمی اظهار کرد: اداره کشور در گروی رونق بازار و تولید است و ما مشکل بازار را مشکل کشور می‌دانیم و برای حل این مشکلات تلاش خواهیم کرد. اگر شما کار را درست انجام دهید و بازار رونق داشته باشد و خرید و فروش و تولید برقرار باشد، مملکت خوب اداره می‌شود؛ ولی اگر این‌جا (بازار) مشکل داشته باشد، مملکت مشکل خواهد داشت.
پزشکیان یادآور شد: در نتیجه هر کاری از دست ما بر بیاید که روند و کار شما را تسهیل کنیم که راحت‌تر به امور خود بپردازید، ان‌شاء‌الله این کار را خواهیم کرد. دولت چهاردهم وظیفه خود می‌داند که تسهیل امور را برای رونق تولید در دستور کار قرار دهد. دولت چهاردهم تلاش می‌کند تا تمامی مشکلات موجود بر سر راه اصناف و بازاریان را با کمک خود آنها حل کند.
دیدار خانواده امام موسی صدر با پزشکیان
مهدی فیروزان، از اعضای خانواده امام موسی صدر، درباره دیدار با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب اظهار کرد: در ملاقات با دکتر پزشکیان چند موضوع مطرح شد؛ ابتدا پیام تبریک خانواده امام موسی صدر را تقدیم ایشان کردیم. همچنین درخصوص لزوم به‌کارگیری اندیشه امام موسی صدر در جامعه و منطقه صحبت کردیم، امام موسی صدر به عنوان مصلح فقیه دانشگاهی توانسته است برای بسیاری از چالش‌ها راه‌حل داشته باشد، و این نیز برای منطقه و هم برای ایران مورد نیاز است.
وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور منتخب، گفت: دکتر پزشکیان، امام موسی صدر را قبل از انقلاب می‌شناخت و با اندیشه ایشان آشنا بود و تأکید داشت که می‌توان از اندیشه امام موسی صدر استفاده کرده و بهره بسیار برد.
 پزشکیان: باید زبان دنیا را بفهمیم
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در نشست با رؤسای ستادهای اصولگرا با اشاره به اینکه افراد طبق شاخص‌ها انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در این ٤٠ سال طبق یک نظم به افراد سمت ندادیم، امروز دچار یک‌سری مشکلات شدیم اما در دوره جدید می‌خواهیم بر طبق شاخص‌های تعریف شده افراد را انتخاب کنیم. اینکه بنده گفتم حزبی نیستم دلیل بر این نیست که حزب نباید باشد برعکس حزب باید وجود داشته باشد، توسعه اجتماعی با وجود حزب‌ها شکل می‌گیرد. ما نه تنها باید زبان همدیگر بلکه زبان دنیا را بفهمیم و برای مثال هر فردی به زبان‌های بیشتری تسلط دارد توانمندتر است، این به عنوان شاخص توانمندی‌های فردی در نظر گرفته می‌شود.
پزشکیان درخصوص اینکه باید با توجه به شرایط تصمیم گرفت، گفت: من معتقدم باید متناسب با شرایط تصمیم بگیریم. به همین سادگی نمی‌توان نیروی انسانی و رفتار انسان‌ها را تغییر داد. ابتدا باید مهندسی کنیم بعد تصمیم بگیریم. اینکه برخی فکر کنند به من دیکته می‌کنند اشتباه است، من شاخص‌هایی تعیین کردم و طبق آنها تصمیم خواهیم گرفت.