به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,777
بازدید دیروز: 4,668
بازدید هفته: 20,712
بازدید ماه: 114,001
بازدید کل: 24,422,882
افراد آنلاین: 19
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۲۹ شهریور ۱٤۰۳
Thursday , 19 September 2024
الخميس ، ۱۶ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
39 - با صدور احکام جداگانه از سوی دکتر پزشکیان : محمدرضا عارف، معاون اول و محسن حاجی میرزایی رئیس ‌دفتر رئیس‌جمهور۱۴۰۳/۰۵/۰۷
با صدور احکام جداگانه از سوی دکتر پزشکیان :
محمدرضا عارف، معاون اول
و محسن حاجی میرزایی رئیس ‌دفتر رئیس‌جمهور شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
‫انتصاب دکتر محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور‬‎
‫محمدرضا عارف معاون اول پزشکیان شد | ایران اینترنشنال‬‎
‫محسن حاجی میرزایی رئیس دفتر پزشکیان منصوب شد‌ | محسن حاجی‌میرزایی کیست؟‬‎
رئیس‌جمهور با صدور حکمی، دکتر محمدرضا عارف را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و اجرائی، به سمت معاون اول منصوب 
کرد.
مسعود پزشکیان با صدور حکمی ضمن انتصاب دکتر محمدرضا عارف به سمت معاون اول دولت چهاردهم تصریح کرد: میثاق مشترک ما، سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی و برنامه هفتم است که باید با تمام توان و جلب مشارکت و همکاری همگان و استفاده از همه ظرفیت‌ها در دستور کار
قرار گیرد.
متن حکم رئیس‌جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمدرضا عارف
به استناد اصل 124 قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و اجرائی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون اول رئیس‌جمهور» منصوب می‌نمایم.
میثاق مشترک ما، سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی و برنامه هفتم است که باید با تمام توان و جلب مشارکت و همکاری همگان و استفاده از همه ظرفیت‌ها در دستور کار قرار گیرد.
اداره جلسات هیئت وزیران، ایجاد هماهنگی بین وزرا و مقامات اجرائی، ابلاغ مصوبات هیئت دولت و پیگیری تحقق نتایج در امور محوله بر پایه میثاق مشترک و منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم مورد انتظار است.
توفیقات جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
محسن حاجی میرزایی
 رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد
همچنین مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب با صدور حکمی محسن حاجی میرزایی را به سمت رئیس دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد.
به گزارش ایرنا، محسن حاجی‌میرزایی مسئولیت هدایت وزارت آموزش و پرورش دولت دوازدهم (از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰) را برعهده داشته و در دولت‌های یازدهم و دوازدهم (از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸) به‌عنوان دبیر هیئت دولت فعالیت کرده است.
حاجی میرزایی دانش‌آموخته کارشناسی در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت از مرکز مدیریت دولتی و دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال است. وی در سمت‌های رئیس مرکز ملی بهره‌وری ایران، مشاور و مدیرکل دفتر امور مدیران ارشد دفتر رئیس‌جمهور، معاون بررسی‌های دفتر هیئت دولت نهاد ریاست جمهوری، مشاور وزیر آموزش و پرورش، قائم‌مقام، معاون آموزش و معاون اداری و مالی سازمان نهضت سوادآموزی مدیر استان‌های آذربایجان شرقی و تهران سازمان نهضت سوادآموزی فعالیت کرده است.