به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,237
بازدید دیروز: 3,419
بازدید هفته: 1,237
بازدید ماه: 119,026
بازدید کل: 24,427,907
افراد آنلاین: 74
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۳۱ شهریور ۱٤۰۳
Saturday , 21 September 2024
السبت ، ۱۸ ربيع الأول ۱٤٤۶
شهریور 1403
جپچسدیش
21
9876543
16151413121110
23222120191817
30292827262524
31
آخرین اخبار
5354 - پست گرفتن فتنه‌گران مسئله درجه چندم نیست! ۱۴۰۳/۰۶/۲۷

 پست گرفتن فتنه‌گران مسئله درجه چندم نیست! 

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

‫بازیگران بی‌اراده در فتنه سیا و موساد صلاحیت مدیریتی ندارند - مشرق نیوز‬‎

پرسش روزنامه کیهان شاید نه، بلکه حتما مهم‌ترین پرسش نشست خبری بوده است و باتوجه به اهمیت مناصب و حضور حامیان فتنه در دولت، پایه‌ای‌ترین مسئله و البته مهم‌ترین مسئله برای دولت را که نتیجه آن حل مشکلات مردم است از رئیس‌جمهور پرسید.
پس از نشست خبری رئیس‌جمهور و پرسش خبرنگار کیهان از پزشکیان، در فضای مجازی و صحنه سیاسی کشور بازخوردهای مختلف و متفاوتی دیده شد. روزنامه هم‌میهن در مطلبی با اشاره به پرسش کیهان از رئیس‌جمهور نوشت: «برای این جریان، مسئله امروز کشور و ریشه بحران‌ها صرفاً به انتصاب چند فعال سیاسی و رسانه‌ای در برخی مسئولیت‌های درجه چندم دولت چهاردهم برمی‌گردد...».
باید ابتدائا گفت که روزنامه کیهان فارغ از دیدگاه دولت مستقر، رسالت خود را بر آگاهی بخشی، تبیین و روشنگری در برابر تحریف‌، نقد سازنده دولت و بیان نکات مثبت آن گذاشته و هیچ‌گاه موضع خود را با توجه به دیدگاه دولت مستقر تغییر نمی‌دهد.
 پست گرفتن فتنه‌گران، مسئله درجه چندم نیست!
نکته دیگر اینکه، اگر مسئولیت دادن به افراد در دولت امری چندان مهمی نیست، چطور مدعیان اصلاحات بر سر گرفتن پست و مقام در دولت به جان هم افتاده بودند، تا جایی‌که بهزاد نبوی نوشت: «با سلام، با مطالعه مطالب دوستان، به نظر می‌رسد شعار «برای ایران» قبل از انتخابات، به شعار «برای وزارت» تبدیل شده. از همه اعضای کمیته‌ها عاجزانه استدعا دارم، به خاطر ایران و به خاطر دکتر پزشکیان بینوا، دست از سهم‌خواهی از این گوشت قربانی بردارند...»
باید یادآور شویم، برخی افراد به‌کار گرفته شده در دولت سابقه نقش‌آفرینی در فتنه 88 و اغتشاشات 1401 را دارند و محکوم امنیتی هستند که هیچ اعتقادی به دولت و نظام و انقلاب ندارند. تنها به دنبال سهم‌خواهی و دستیابی به اهداف نامشروع خود در پوشش قانونی هستند. افرادی که مسبب به خطر افتادن موقعیت دولت و همچنین به وجود آمدن فشار مضاعفی بر مردم هستند. به همین دلیل، این سؤال کیهان، پرسشی بنیادین بود تا دولت آجر اول و پایه کار خود را کج نگذارد و این مهم، مسئله درجه چندم نیست!
روزنامه کیهان نیز با آگاهی به این مسئله که حضور اشخاص متخاصم و فتنه‌گر در دولت نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کنند بلکه دولت را به زمین می‌زنند این مهم را برای دولت و رئیس‌جمهور یادآوری کرد.
گفتنی است، رهبر معظم انقلاب نیز در رابطه با فتنه‌گران و حامیان آشوب و اغتشاشات بارها تذکر داده‌اند.
شاید نه، حتما مهم‌ترین پرسش بوده است
روزنامه هم‌میهن در بخشی دیگری از این مطلب نوشت: «شاید بهترین پرسش دیروز را خبرنگار کیهان از مسعود پزشکیان پرسید... بلکه از این جهت که صف‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها و تعارض‌های بنیادین را در ایران امروز به نمایش گذاشت.»
همچنین نوشت: «کیهان سخنگوی اصلی این جریان است و خبرنگار آن نیز وظیفه تشکیلاتی خود را برای طرح آن در نشست خبری دیروز ایفا کرد.»
مجددا باید یادآوری کرد که به دلایل ذکر شده این پرسش روزنامه کیهان شاید نه، بلکه حتما مهم‌ترین پرسش بوده است.
از طرف دیگر نیز باید بدانید که روزنامه کیهان و تمامی خبرنگاران کیهان وظیفه خود را در حد یک کار تشکیلاتی ندانسته، بلکه بسیار فراتر از آن، رسالت و هدف خود را در سربلندی جمهوری اسلامی ایران و حل مشکلات و دغدغه مردم باتوجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌داند.
به همین ترتیب، باید خاطرنشان کرد که خبرنگار کیهان در نشست خبری با رئیس‌جمهور، صرفا شغل خبرنگاری خود را انجام نداد و با اعتقاد قلبی به این موضوع که حضور افراد فتنه‌گر و لگدکنندگان خون شهدای بسیجی، امنیتی، انتظامی و فراجا در سال 1401 و فتنه 88 می‌تواند خون این شهدای بزرگوار را پایمال کند، صریحا سؤال خود را پرسید.