به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,127
بازدید دیروز: 2,301
بازدید هفته: 4,428
بازدید ماه: 26,924
بازدید کل: 23,966,861
افراد آنلاین: 22
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
یکشنبه ، ۱۰ تیر ۱٤۰۳
Sunday , 30 June 2024
الأحد ، ۲٤ ذو الحجة ۱٤٤۵
تیر 1403
جپچسدیش
1
8765432
1514131211109
22212019181716
29282726252423
3130
آخرین اخبار
وزیر راه و شهرسازی: بیش از صد هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن در کشور تأمین شد     ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
وزیر راه و شهرسازی:
بیش از صد هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن در کشور تأمین شد 
   ۱۴۰۳/۰۴/۰۵

‫بذرپاش برای ایرلاین های گرانفروش خط و نشان کشید | فراخوان وزیر راه برای  واردات گسترده هواپیما - همشهری آنلاین‬‎

وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون صد هزار هکتار زمین شهری و روستایی برای نهضت ملی مسکن در کشور تامین شده است.
مهرداد بذرپاش در آیین افتتاح ۳ هزار و ۱۹۱ واحد مسکن نهضت ملی در لرستان‌،گفت: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و شهیدجمهور، نهضت ملی مسکن است که تاکنون یکصد هزار هکتار زمین شهری و روستایی برای این مهم در کشور تامین شده است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از دو هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن از سه هزار و ۲۰۰ هکتار زمین مورد نیاز لرستان تامین شده است، تصریح کرد: امروز عملیات اجرائی احداث ۱۰ هزار و ۳۴۸ واحد مسکن نهضت ملی در لرستان به زمین زده ‌شد و یک هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار گردید.
بذرپاش با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ساخت ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار واحد شهری شروع شده است، افزود: از این تعداد ۵۶۰ هزار واحد تحویل گردیده‌، ساخت ۵۵۰ هزار واحد روستایی آغاز شده که ۳۰۰ هزار آن تحویل داده شده است.
 
وی با بیان اینکه وعده دولت سیزدهم تحویل یک میلیون زمین روستایی تا پایان سال ۱۴۰۳ بود، گفت: تاکنون یک‌صد هزار قطعه تحویل داده شده و۶۰۰ هزار قطعه زمین تامین گردیده است.
بذرپاش با اظهار امیدواری برای تکمیل واحد‌های آغاز شده نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اولویت‌های دولت بعدی‌، گفت: در دولت سیزدهم از ۲۴۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ۱۳۸ هزار واحد تحویل داده شده و تکمیل واحد‌های باقیمانده هم در دستور کار قرار دارد.
بر پایه این گزارش؛ وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد‌، گفت: باید از همه توان‌ استفاده شود تا چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شود و زمین مورد نیاز مسیر رفت و برگشت را ما تامین می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه افتتاح این ورزشگاه به عنوان هدیه دولت شهید رئیسی به جوانان در برنامه سفر دوم رئیس‌جمهور شهید به لرستان قرار داشت، افزود: شهید‌جمهور شاهد تحویل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به عنوان هدیه دولت به جوانان نشد.
بذرپاش گفت: از نظر ما ورزشگاه آماده بود.اما با تشخیص مالک باشگاه و نظرات ناظر بین‌المللی فوتبال‌، چمن باید اصلاح می‌شد که من هم مخالفت نکردم و فاز اول چمن مرغوب برای بازی خیبر در نیم فصل دوم آماده می‌شود.
بذرپاش با تاکید بر اینکه ورزشگاه برای شروع خوب است اما باید در شأن مردم ارتقاء یابد، تاکید کرد: ورزشگاه باید توسط مالک باشگاه و دیگر سرمایه‌گذاران توسعه پیدا کند و ما هم این آمادگی را داریم که بخش‌های دیگر را اضافه کنیم.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰٤/۰۶، ۰۶:۲۷:۵۱       بازدیدها: 53