به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 1,647
بازدید دیروز: 23,320
بازدید هفته: 69,874
بازدید ماه: 92,370
بازدید کل: 24,032,288
افراد آنلاین: 16
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
پنج‌شنبه ، ۱٤ تیر ۱٤۰۳
Thursday , 4 July 2024
الخميس ، ۲۸ ذو الحجة ۱٤٤۵
تیر 1403
جپچسدیش
1
8765432
1514131211109
22212019181716
29282726252423
3130
آخرین اخبار
انهدام باند سارقان مسلح در هرمزگان ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
انهدام باند سارقان مسلح در هرمزگان
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
‫علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان هرمزگان شد - خبرآنلاین‬‎
 
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک باند ۷ نفره سارقان به عنف مسلح در استان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی‌اکبر جاویدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در معابر خلوت و تاریک و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
جاویدان افزود: پس از بررسی‌های فنی و پایش محل‌های وقوع سرقت مشخص شد راکب و ترک‌نشینان یک دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود و با در دست داشتن اسلحه کلت اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.
وی اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های همزمان هدفمند پنهان و آشکار کارآگاهان پلیس آگاهی تعداد ۵ نفر از اعضا باند سارقان شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اقدامات تکمیلی صورت گرفته و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مشخص شد سه نفر از اعضا این باند جهت فروش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان رفته‌اند و با یک دستگاه خودرو متعلق به دوستان خود قصد مراجعت به بندرعباس را دارند که کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم تعداد چهار نفر از متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودرو سمند به مقصد بندرعباس در حرکت بودند شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
جاویدان ادامه داد: در بازرسی بدنی از یکی از متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب مربوطه و پنج تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط و با همکاری اطلاعاتی متهمان دستگیر شده سه نفر از همدستان آنها نیز که از سابقه‌داران حرفه‌ای بودند در بندرعباس شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعداد زیادی اموال مسروقه شامل انواع ساعت‌های مچی مردانه و انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰٤/۱۱، ۱۱:۱۲:۰۳       بازدیدها: 45