به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 887
بازدید دیروز: 2,355
بازدید هفته: 23,056
بازدید ماه: 113,919
بازدید کل: 23,775,720
افراد آنلاین: 5
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۲۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 17 May 2024
الجمعة ، ۹ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
سرلشکر سلامی:
سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود 
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
 
‫سرلشکر سلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency‬‎
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات بحق آن‌ها خواهند بود.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانه‌ها پیامی صادر کرد.
به گزارش مهر، در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش‌گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند. آن‌ها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاک‌ترین و شریف‌ترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود. تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) است، بازوی کارگر بوسه‌گاه نبی مکرم اسلام است.
سرلشکر سلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در نگاه امام بزرگوار(ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند. حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره حامی و پشتیبان کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی‌ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.
در ادامه این پیام آمده است: 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی» است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نام‌گذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند. سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود. اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم. همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم‌الشأن‌مان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند، به صورت جدی اجرا می‌نماییم. عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۲/۱۲، ۰۶:۵۰:۱٤       بازدیدها: 38