به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 156
بازدید دیروز: 5,025
بازدید هفته: 17,573
بازدید ماه: 19,127
بازدید کل: 23,959,069
افراد آنلاین: 6
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۰۸ تیر ۱٤۰۳
Friday , 28 June 2024
الجمعة ، ۲۲ ذو الحجة ۱٤٤۵
تیر 1403
جپچسدیش
1
8765432
1514131211109
22212019181716
29282726252423
3130
آخرین اخبار
ابراهیم نجفی، در صحن مجلس: مجلس یازدهم با قانون اقدام راهبردی ابزار چانه‌زنی در دست تیم مذاکره‌کننده قرار داد ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
ابراهیم نجفی، در صحن مجلس:
مجلس یازدهم با قانون اقدام راهبردی
ابزار چانه‌زنی در دست تیم مذاکره‌کننده قرار داد
  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

‫نجفی: توزیع اعتبارات در کشور عادلانه نیست - ایسنا‬‎

ابراهیم نجفی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در جلسه علنی سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: برخی از طرفداران کاندیداهای انتخاباتی مدعی شدند که توسط مجلس یازدهم در احیای برجام با تصویب قانون اقدام راهبردی سنگ‌اندازی کردند، در حالی که مجلس یازدهم در شرایطی این قانون را به تصویب رسانده بود که ترامپ پس از خروج یکطرفه از برجام شرط ازسرگیری مذاکرات را مذاکره بر سر مسائل موشکی مطرح می‌کرد.
وی بیان کرد: مجلس یازدهم در مسیر احیای برجام سنگ‌اندازی نکرد بلکه با قانون اقدام راهبردی ابزار چانه‌زنی در دست تیم مذاکره‌کننده قرار داد تا با دست پر در مقابل غربی‌ها بایستد.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون اقدام راهبردی، کشور را از سرگردانی نجات داد و با پایان دادن به اجرای یکطرفه برجام دست تیم مذاکره‌کننده را برای احیای برجام پر کرد.
نجفی گفت: با اجرای این قانون غنی‌سازی با ماشین‌های پیشرفته سانتریفیوژ پیشی گرفت و دوربین‌های نظارتی فراپادمانی کنار گذاشته شد تا دبیرکل آژانس را مجبور به مذاکره کند. با تصویب این قانون، کارخانه تولید اورانیوم فلزی در اصفهان آغاز به‌کار کرد.
اسحاقی: «روحانی» و «زنگنه» بستر قاچاق سوخت در کشور را فراهم کردند
سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات هم طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: حسن روحانی و بیژن زنگنه ۸ سال بستر قاچاق سوخت در کشور را فراهم کردند، چرا با آنها برخورد نمی‌شود؟ در دوره این آقایان، قاچاق سوخت در این مملکت به راحتی انجام شد.
وی بیان کرد: روحانی و زنگنه کارت سوخت را حذف کردند و بستر قاچاق سوخت را در این کشور فراهم کردند و باید این آقایان محاکمه شوند.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: وزارت نفت نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود پاسخگو نیست. برای محرومیت‌زدایی از استان‌ها، این وزارتخانه مسئولیت‌هایی در حوزه توسعه زیرساخت‌ها بر عهده دارد، اما تاکنون اقدامی انجام نداده است.
یوسفی: آقای ظریف! نمی‌توانید ظرف ۳ سال تاریخ را  تحریف کنید
 مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز نیز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر نفت درباره آخرین وضعیت تولید بنزین و گازوئیل در کشور، گفت: روز گذشته وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم مدعی شد که افزایش فروش نفت به این علت است که بایدن پیچ تحریم‌ها را شل کرده است.
وی گفت: آقای ظریف! ظرف سه سال نمی‌توانید تاریخ را تحریف کنید. لازم است به محمدجواد ظریف بگویم که زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد، ما بالغ بر ۹۰ میلیون بشکه نفت و میعانات نفتی روی کشتی و آب داشتیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر نفت دولت دوازدهم در نامه‌ای به شهید رئیسی و حسن روحانی، رئیس‌جمهور وقت اعلام کرده بود که میزان فروش نفت کاهش یافته و بیشترین از این نیز کاهش خواهد یافت.
یوسفی متذکر شد: هزینه نگهداری میعانات نفتی بالغ بر ۴۵ میلیون دلار بود. همچنین میزان تولید نفت ما به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود، اما امروز با تلاش دولت سیزدهم روزانه سه میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه نفت خام تولید می‌شود.
وی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۳ میلیون متر مکعب گاز مشعل جمع‌آوری شد و تا پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۷ میلیون متر مکعب خواهد رسید. در حوزه استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز گام‌های خوبی برداشته شد و ۱۵۵ طرح نیمه‌تمام به سرانجام رسید.
وی بیان کرد: از ابتدای دولت تاکنون یکی از موضوعات مهم مصرف بنزین و گاز بوده است و به همین دلیل دو هزار و ۷۰۰ هزار بشکه ظرفیت پالایشی کشور افزایش یافته است. در دولت رئیس‌جمهور شهید ۲۶۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایشگاهی کشور اضافه شد.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۳/۳۱، ۰۶:۰۸:۵۶       بازدیدها: 46