به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,302
بازدید دیروز: 3,040
بازدید هفته: 2,302
بازدید ماه: 25,864
بازدید کل: 24,456,748
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۷ مهر ۱٤۰۳
Saturday , 28 September 2024
السبت ، ۲۵ ربيع الأول ۱٤٤۶
مهر 1403
جپچسدیش
654321
13121110987
20191817161514
27262524232221
302928
آخرین اخبار
آیت‌الله علم‌الهدی: جریان مقاومت مقتدرتر از روز نخست در خط نابودی اسرائیل است ۱۴۰۳/۰۷/۰۴

آیت‌الله علم‌الهدی:

جریان مقاومت مقتدرتر از روز نخست در خط نابودی اسرائیل است

  ۱۴۰۳/۰۷/۰۴

‫دشمن با جنایت های خود دنبال عقب نشینی جریان مقاومت است - تسنیم‬‎

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در اجتماع حوزویان خراسان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مدرسه علمیه نواب مشهد افزود: دشمن با بی‌رحمی و جنایت می‌خواهد کاری کند که جریان مقاومت وادار به عقب‌نشینی شود و ایده براندازی و نابودی اسرائیل از بین برود. وی ادامه داد: مقاومت تاکنون نشان داده است که با وجود این جنایات، شدیدتر روی پای خود خواهد ایستاد و تا امروز اسرائیل هر چه از بین برده از زن و بچه و افرادی است که در میدان رزم نیستند و افرادی که خانواده خود را از دست داده‌اند نیز نام‌شان در طومار رزمندگان افزوده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: لبنان روزی عروس خاورمیانه و مرکز عیاشی و بی‌بندو باری بود و امروز مظهر مقاومت در برابر جنایت آمریکا و اسرائیل است و حرکت مقاومت هر چه بیشتر توسعه یابد‌، فرج نزدیک‌تر و زمینه برای ظهور آماده‌تر خواهد شد.
علم‌الهدی افزود: آنچه مسلم است این است که ادامه جریان کنونی به جنگ قوی خواهد انجامید که تمام منطقه را فرا می‌گیرد و آمریکای جهانخوار اگر وارد عرصه شود مقابله با او به رزمندگان لبنان و فلسطین خلاصه نمی‌شود و جلودار این جبهه، انقلابیون ایران با همه قدرت خواهند بود تا برای همیشه این قدرت جهانخوار را از همه شیطنت‌ها ناامید کنند. وی اضافه کرد: بعضی جریانهای سیاسی می‌گویند زندگی خود را داشته باشیم و از هر نوع مبارزه و مقابله با استکبار صرف نظر کنیم که این با فرهنگ انقلاب اسلامی که استکبارستیزی اصل مسلم آن است تناسب ندارد.
امام جمعه مشهد با بیان این که امروز باید شور انقلابی در جامعه به وسیله طلاب توسعه یابد افزود: جبهه عظیمی در مقابل استکبار ایجاد شده است که هر گونه ایده دشمن در برابر جریان ضد اسرائیلی را از بین ببرد.
علم‌الهدی ادامه داد: بسیج و طلاب با برنامه‌های متنوع سعی کنند داخل جامعه شور انقلابی را زیاد کنند و فقط اظهار تاثر از جنایات اسرائیل نباشد. اگر شور انقلابی را جلوه دهیم دشمن در هر تصمیمی در جنایات خود دچار تجدید نظر خواهد شد چون دشمن از سلاح و تجهیزات و فناوری هسته‌ای ما وحشت ندارد اما از حضور مردم در میدان ترس دارد. وی افزود: دفاع مقدس و دفاع از حرم ثابت کرد هر نوع حرکت ضد اسلام و انقلابی صورت بگیرد مردم به میدان می‌آیند و هیچ چیز با قدرت آنها برابری نمی‌کند.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۷/۰۵، ۰۵:۳٤:۳٤       بازدیدها: 40