به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 2,925
بازدید هفته: 15,778
بازدید ماه: 81,851
بازدید کل: 23,743,660
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
چهارشنبه ، ۱۹ اردیبهشت ۱٤۰۳
Thursday , 9 May 2024
الخميس ، ۱ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
رئیس‌سازمان محیط زیست: رئیس‌جمهور قبل از کلنگ‌زنی یک پروژه در سیستان و بلوچستان مجوز زیست محیطی آن را استعلام کرد ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
 
رئیس‌سازمان محیط زیست:
 رئیس‌جمهور قبل از کلنگ‌زنی یک پروژه در سیستان و بلوچستان
مجوز زیست محیطی آن را استعلام کرد
  ۱۴۰۲/۰۲/۲۹

حساسیت رئیسی به پیوست زیست محیطی پروژه ها؛ تماس از سیستان و بلوچستان با  سلاجقه برای کلنگ زنی- اخبار سمنان - اخبار استانها تسنیم | Tasnim | خبرگزاری  تسنیم | Tasnim

رئیس‌سازمان محیط زیست گفت: روز پنجشنبه در سفر به سیستان و بلوچستان رئیس‌جمهور با بنده تماس گرفت که این پروژه‌ای که قرار است الان کلنگش را بر زمین بزنم آیا مجوز زیست‌محیطی دارد؟
به گزارش تسنیم، علی سلاجقه در دیدار با جمعی از مطالبه‌گران سمنان با‌اشاره به دغدغه بالای شخص رئیس‌جمهور نسبت به مسائل زیست‌محیطی اظهار داشت: پس از طرح موضوع اقتصاد به‌عنوان اولویت نخست کشور از سوی مقام معظم رهبری، با توجه به دغدغه‌های ایشان درباره موضوعات زیست‌محیطی، رئیس‌جمهور دستور دادند که هیچ طرح توسعه‌ای در کشور بدون مجوز محیط‌زیست کلنگ نخواهد خورد.
سلاجقه با‌اشاره به روایتی از این دغدغه‌مندی رئیس‌جمهور نسبت به رعایت قوانین محیط‌زیستی در اجرای پروژه‌ها افزود: همین پنج‌شنبه در سفر به سیستان و بلوچستان شخص رئیس‌جمهور با بنده تماس گرفت که کلنگ این پروژه‌ای را که من می‌خواهم بر زمین بزنم آیا مجوز زیست‌محیطی دارد یا خیر؟
وی با بیان این‌که دولت‌ها همیشه دنبال توسعه بوده‌اند، گفت: اما امروز می‌بینیم که رئیس‌جمهور کشور اولین سؤالی که راجع به پروژه‌ای که می‌خواهند دستور عملیات اجرایی آن را صادر کنند این است که این پروژه مجوز زیست‌محیطی دارد یا ندارد؟ بنابراین همه ما در قبال محیط‌زیست تکلیف
داریم.
رئیس‌سازمان محیط زیست ادامه داد: تأمین آب شرب اولویت نخست کشور است و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد مردم در تأمین آب شرب با مشکل مواجه شوند.
اجرای طرح ایمن‌‌سازی جاده‌ها برای حیات وحش در کشور
هم‌چنین به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس‌سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سفر به سمنان گفت: طرح ایمن‌‌سازی جاده‌ها برای حیات وحش با همکاری وزارت راه و شهر‌سازی در حال اجراست. علی سلاجقه بیان داشت: مناقصه ۳۰ کیلومتر اول طرح فنس‌کشی مسیر عباس‌آباد میامی که محل گذر یوز ایرانی است، انجام شده و در این طرح علاوه‌بر فنس‌کشی از ظرفیت‌هایی مانند دوربین پایه‌ای، سرعت‌گیرها و روشن کردن مسیر در شب‌ها هم استفاده می‌شود. سلاجقه افزود: وزارت راه و شهر‌سازی برای تمام معابری که احتمال حضور حیات وحش در آن وجود دارد، طرح جامع ایمن‌‌سازی تدوین کرده و این طرح در استان سمنان به عنوان نمونه کشور در حال اجراست.



 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۲/۰۲/۲۹، ۰۹:٤۷:۳۶       بازدیدها: 91