به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 4,231
بازدید هفته: 6,229
بازدید ماه: 121,605
بازدید کل: 23,783,531
افراد آنلاین: 3
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 20 May 2024
الاثنين ، ۱۲ ذو القعدة ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
صدور دستور قضایی برای دستگیری عاملان هتک حرمت به آستان مطهر 2 امامزاده در ایلام ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

صدور دستور قضایی برای دستگیری عاملان

هتک حرمت به آستان مطهر 2 امامزاده در ایلام

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

تسنیم - واکنش‌ها به هتک حرمت ۲ امامزاده در ایلام - صاحب‌خبرماجرای هتک حرمت ۲ امامزاده در ایلام چه بود؟

به گزارش خبرگزاری میزان، پیرو اطلاع واصل شده مبنی بر هتک حرمت بقاع متبرک سید یوسف‌(ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان دهلران و سید حبیب‌(ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان آبدانان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به دادستان شهرستان‌های آبدانان و دهلران و ضابطین خاص و عام قضایی دستورات و تاکیدات لازم جهت شناسایی عامل یا عاملین این عمل جنایتکارانه را صادر کرده است. عبدالوهاب بخشنده با تاکید بر این که تحقیقات به صورت جدی برای شناسایی عامل یا عاملین این واقعه تلخ آغاز شده است افزود: در این خصوص چند نفر مظنون شناسایی شده و پیگیری و رصد آنان در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: شکی نیست این عمل وقیحانه و این توهین آشکار به باور‌های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) بی‌پاسخ نخواهد ماند و نقشه شوم دشمنان این آب و خاک در کم رنگ کردن باور‌های دینی و مذهبی نقش بر آب می‌شود.
انزجار مردم ایلام از هتک حرمت به 2 امامزاده
مردم ایلام هتک حرمت دو امامزاده در ایلام را محکوم کردند و آن را اقدامی داعش‌گونه دانسته و خواهان برخورد جدی با مسببان شدند.
به گزار‌ش خبرگزاری تسنیم، صبح جمعه فرد یا افرادی اقدام به آتش زدن مقبره دو امامزاده در شهرستان‌های دهلران و آبدانان به صورت همزمان کرده‌اند.
این دو امامزاده ـ سید یوسف(ع) و سید حبیب(ع) ـ که در فاصله 6 کیلومتری از هم قرار دارند، توسط این افراد مورد هتک حرمت قرار گرفته‌اند. این اقدام و نشر آن در فضای مجازی موجب خشم مردم نسبت به این اقدام موهن و داعش‌گونه افراد مسبب در استان ایلام شده است.
تجمع مردم شهرستان آبدانان در محکومیت این اقدام در صبح دیروز، صدور بیانیه‌ها و اظهارنظر شخصیت‌ها و مقامات و آحاد مردم در محکومیت این اقدام، فضای استان ایلام را در‌بر گرفته و شهروندان ایلامی خواهان برخورد با بانیان چنین اقدامی شده‌اند.
امام‌جمعه دهلران با حضور میدانی در محل حادثه، این اقدام را محکوم و اظهار داشت: این دو امامزاده در شهرستان‌های دهلران و آبدانان سال‌های متمادی مورد احترام مردم بوده و جایگاه بالایی نزد مردم دارند.
حجت‌الاسلام سید محسن موسوی افزود: خبر دردناک حرکت غیرانسانی و غیردینی آتش زدن دو امامزاده در دهلران و آبدانان، موجب تأسف مردم و مسئولان شده است.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۲/۰۳/۲۱، ۱۷:۵۲:۲۶       بازدیدها: 60