به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 19,867
بازدید ماه: 40,837
بازدید کل: 23,702,658
افراد آنلاین: 7
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
با حضور رئیسی: واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
با حضور رئیسی:
 واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی
به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام  خمینی (ره) | ایصال نیوز

با حضور رئیس‌جمهور 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در 31 استان کشور واگذار شد.
آئین واگذاری 33 هزار و 683 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.
این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.
وی در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت برای رفع نیاز مسکن متقاضیان مددجو در سراسر کشور، تحقق وعده دولت مردمی در این زمینه و قدردانی از تلاش‌های همه بخش‌ها و نهادها مشارکت‌کننده در این طرح بزرگ گفت: رشد 44 درصدی ساخت مسکن برای مددجویان در سال 1402 نسبت به سال 1401 از جمله خبرهای خوب و امیدآفرین است و باید از تلاش‌های همه مدیران استانی و نهادهای انقلابی برای تحقق این مهم صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.
رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه دولت در راستای تحقق این وعده که مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد امام خمینی(ره) نداشته باشیم، ساخت مسکن برای مددجویان را 44 درصد افزایش داد و لذا دولت صادق‌الوعد است، بر ضرورت تلاش مضاعف مسئولان مربوطه برای تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
«هماهنگی میدان و دیپلماسی» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان بود
آیت‌الله رئیسی در جلسه هیئت دولت، ضمن تجلیل از عملیات مقتدرانه، تاریخی و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، «هماهنگی میدان و دیپلماسی»، «هماهنگی بین بخش‌های صف و ستاد» و همچنین «دقت بسیار بالا در اجرای عملیات» را از جلوه‌های کم‌نظیر و افتخارآمیز این عملیات برشمرد و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت و جانفشانی نیروهای مسلح و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و با این اقدام غرورانگیز، علاوه‌بر عملی شدن وعده تنبیه دشمن متجاوز، قلوب تأثر یافته مردم جهان، امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین از جنایات این رژیم متجاوز نیز آرام گرفت.
وی همچنین با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از ضربه زدن به امنیت مردم و همچنین ضربه خوردن از نیروهای مسلح کشورمان به دنبال ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، هوشیاری، تلاش مضاعف و هماهنگی بین بخش‌های اداری و اجرائی کشور را برای خنثی‌سازی چنین توطئه‌هایی خواستار شد و بر اطلاع‌رسانی دقیق و بموقع اقدامات اقتصادی دولت به منظور حفظ ثبات بازار و اطمینان‌بخشی به فعالان اقتصادی تأکید کرد.
رئیس‌جمهور ضمن یادآوری نقش و وظیفه همه دستگاه‌های اجرائی نسبت به تحقق شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در جهش تولید، تأکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرائی موظفند با گفتمان‌سازی، مشارکت مردم در امر تولید، توانمندسازی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و نهادهای مردمی و همچنین رفع موانع نقش‌آفرینی مردم در تولید و اقتصاد کشور شعار امسال را تحقق ببخشند.
رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران که حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس را مسئولیت‌آور عنوان کرده بودند، تصریح کرد: دولت و خدمتگزاران نظام، خود را موظف می‌دانند که با تمام وجود، مجدانه، مجاهدانه و زمان‌شناسانه نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۱/۲۸، ۰۹:۵۲:۲۱       بازدیدها: 56