به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,431
بازدید دیروز: 6,207
بازدید هفته: 23,285
بازدید ماه: 44,255
بازدید کل: 23,706,076
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
سه‌شنبه ، ۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۳
Tuesday , 30 April 2024
الثلاثاء ، ۲۱ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
امیر حیدری: در عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ما یک تابوشکنی توأم با اقتدار رقم زدند ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
امیر حیدری:
در عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ما
یک تابوشکنی توأم با اقتدار رقم زدند
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
‫امیر حیدری: هوشمندسازی تجهیزات و بکارگیری مهمات نقطه‌زن از راهبردهای نیروی  زمینی ارتش است/ در آینده نزدیک نیروی زمینی برخوردار از قدرت تهاجمی بالاتر  خواهیم داشت‬‎

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری به‌مناسبت 29 فروردین روز ارتش اظهار داشت: میهن عزیز ما در یک پیروزی تاریخی بر استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی است و این پیروزی قاطع را تبریک می‌گویم.
وی افزود: این عملیات مطالبه به‌حق مردم ما بود و نیروهای مسلح پاسخ قاطعانه‌ای به خواسته‌های ملت دادند و ثابت کردند که رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی‌اش سست‌تر از خانه عنکبوت است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: روز 29 فروردین روز برجسته‌ای است که به‌عنوان روز تولد ارتش اسلامی و انقلابی از آن یاد می‌کنیم، نباید ارتش امروز را با ارتش دوره قبل انقلاب کشور مقایسه کرد و آن ارتش و سیستم کاملاً از بین رفت و ارتش ما متأثر از انقلاب اسلامی و امام راحل است.
امیر حیدری ادامه داد: ارتش از پس از جنگ تا الآن هم مرزها را رها نکرده است و پس از جنگ نیز اراضی بسیاری آلوده به مین و مهمات بود و همه نیاز داشتند تا این اراضی پاک‌سازی شود و لذا نزاجا مأموریت یافت از دهانه خلیج‌فارس تا آذربایجان غربی را پاک‌سازی کند و الآن همه این اراضی پاک‌سازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: از سال 75 تا 84 نیروی زمینی به‌صورت پنهان هر روز با منافقین درگیر بوده است تا طومار زندگی آنها را در مرزها در هم بپیچد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نزاجا 23 رسته دفاعی دارد و در تمام این رسته‌ها تجهیزات و سامانه‌های بسیاری برای دفاع زمینی وجود دارد و نیازی به بیگانگان نداریم و به مرز خودکفایی رسیده‌ایم.
وی تأکید کرد: در نزاجا تولیدکننده انواع پهپاد هستیم از کوچک و اطلاعاتی تا پهپادهای بزرگ و راهبردی، همچنین انواع موشک‌ها را هم در نیروی زمینی تولید و هم از وزارت دفاع تهیه می‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز کرد: اکنون 11 تیپ نزاجا در مرزها از ارس گرفته تا غرب و شمال و جنوب غرب و شمال شرق و... حضور دارند.
وی تصریح کرد: حضور ما در مرزها به‌معنای وجود تهدید و خطر در مرزها نیست بلکه باید آمادگی و اشراف اطلاعاتی خود را برای امنیت پایدار حفظ کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز از مرزها به‌صورت هوشمندانه مراقبت می‌کنیم و از تجهیزات و تسلیحات هوشمند در مرزها بهره می‌بریم.
وی درخصوص عملیات وعده صادق و احتمال حمله اسرائیل گفت: نیروهای مسلح تکلیف دارند از تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی حفاظت کنند، یعنی هم باید از مرزها دفاع کنیم هم استقلال کشور و هم نظام. نیروهای مسلح کشور ما اگرچه در لباس با یکدیگر تفاوت دارند اما مکمل یکدیگر و هم‌افزا هستند.
امیر حیدری ادامه داد: در عملیات وعده صادق نیروهای مسلح ما یک تابوشکنی توأم با اقتدار رقم زدند و نشان دادند دوران بزن در رو تمام شده است و قاعده جدیدی را در منطقه ارائه کردند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سؤالی درخصوص احتمال بالا رفتن تنش اسرائیل و آمادگی نزاجا گفت: ارتش و نزاجا بخش‌هایی از پازل قدرتمند نیروهای مسلح کشور هستند و امروز آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم، امروز آسمان کشور ما امن‌تر از هر جای جهان است و مرزهای ما هم جزو امن‌ترین مرزهاست.

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۱/۲۹، ۰۷:۵۱:۲۸       بازدیدها: 38