به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 2,124
بازدید دیروز: 3,040
بازدید هفته: 2,124
بازدید ماه: 25,686
بازدید کل: 24,456,570
افراد آنلاین: 14
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۷ مهر ۱٤۰۳
Saturday , 28 September 2024
السبت ، ۲۵ ربيع الأول ۱٤٤۶
مهر 1403
جپچسدیش
654321
13121110987
20191817161514
27262524232221
302928
آخرین اخبار
تداوم فعالیت پرحجم انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دومین مناظره انتخاباتی میان کاندیداها امشب از ساعت 20 برگزار می‌شود    ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

تداوم فعالیت پرحجم انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دومین

مناظره انتخاباتی میان کاندیداها امشب از ساعت 20 برگزار می‌شود 

  ۱۴۰۳/۰۳/۳۰

‫نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بهتر بشناسید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران  و جهان | Mehr News Agency‬‎

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 8 تیرماه برگزار می‌شود و فعالیت و جنب و جوش نامزدهای ریاست جمهوری در ایام تبلیغات ادامه دارد. دومین مناظره انتخاباتی میان کاندیداها نیز امشب از ساعت 20 برگزار می‌شود.
مواضع و دیدگاه‌های اخیر مطرح شده از سوی کاندیداها را در این گزارش مرور می‌کنیم؛
  جلیلی: باید از دانشگاه‌ها برای حل مشکلات کمک گرفت
سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نشست با جمعی از اساتید کشور در دانشگاه تهران اظهار داشت: در کشوری هستیم‌ که دریایی از فرصت‌ها و انبوهی از مشکلات را داریم؛ ما می‌گوییم یک جهان فرصت داریم و این شعار، رویکرد ما در اداره کشور در چهار سال آینده است. نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: هر کس استعدادی دارد باید به میدان بیاید؛ مثال واضح دانشگاه‌ها هستند، ابتدا باید از دانشگاه‌ها برای حل مشکلات کمک گرفت. وی ادامه داد: باید به عده محدود نفرات تشکیلات دیوان‌سالاری اکتفا کرد؛ بیش از اینکه دانشگاه به دولت نیاز داشته باشد، دولت به دانشگاه نیاز دارد؛ حتما عده‌ای در مقابل تغییر تشکیلات و سپردن کار به دانشگاه‌ها مقاومت خواهند کرد.
  زاکانی: ۱۴ بسته برای مسکن، شغل، سلامت و معیشت طراحی کرده‌ایم
علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز در نشست خبری تصریح کرد: اعداد و ارقامی از سوی وزیر خارجه سابق ارائه شد که ادعاهای سست و بی‌پایه‌ای بود.
وی تاکید کرد: برخی از این آدم‌ها باید محاکمه می‌شدند. افرادی که در قضیه کرسنت آن جرم و جنایت را کردند و میلیاردها دلار ضرر به این کشور وارد کردند، باید پاسخگو باشند. نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور زنان در دولت من از دولت‌های قبل بیشتر خواهد بود؛ معیار هم شایستگی است.
زاکانی همچنین در همایش اقوام گفت: ۱۴ بسته در زمینه مسکن، شغل، سلامت و معیشت ارائه کردیم تا گرهی از مشکلات کشور باز کند. مردم با این اقدامات دچار گشایش می‌شوند و کشور رونق و آبادانی را در آینده خواهد دید.
  قالیباف: زنان حق دارند که در دولت چهاردهم پست‌های مدیریتی بگیرند
همچنین، محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش زنان پیشران پیشرفت ایران، گفت: حرف‌های من عهدم با همه زنان ایران است و معتقدم زن در خانواده مهم‌ترین عنصر و سلول جامعه است و هرچه از جامعه توقع داریم با محوریت زن است.
قالیباف اظهار داشت: در دوران مدیریتم در نیروی انتظامی، برای نخستین بار پس از انقلاب، امکان ورود زنان به این نیرو فراهم شد تا در درجات مختلف اجتماعی و نظامی حضور یافته و در سلسله مراتب نظامی و انتظامی رشد کنند.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در پست‌های مدیریتی، مهم شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری است، تصریح کرد: در جایگاه‌هایی دیدم که زنان شایسته‌تر از مردان مدیریت کردند و حق آنهاست که در دولت چهاردهم در پست‌های کلیدی مدیریت کرده و رشد کنند چرا که اساس پیشرفت کشورند.
  حجت‌الاسلام پورمحمدی: تمام تلاش‌ دشمن این است که انقلاب به اهدافش نرسد
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز با حضور در حرم مطهر امام راحل گفت: تمام تلاش دشمن این است که انقلاب به اهدافش نرسد.
حجت‌الاسلام پورمحمدی عنوان کرد: ما نیازمند یک بروز و ظهور دوباره ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند، گفت: من در برخی دولت‌ها با ناخرسندی رفتم و دیدم تکلیف است.
  قاضی‌زاده ‌هاشمی: در دولت شهید رئیسی حرکت دیپلماسی ملتمسانه به دیپلماسی عزتمندانه تبدیل شد
همچنین، سید امیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «میزگرد سیاسی» اظهار داشت: در دوره‌های قبل کشورهای همسایه نیز به ما پشت کرده بودند اما در دولت شهید رئیسی حرکت دیپلماسی ملتمسانه به دیپلماسی عزت‌مندانه تبدیل شد.
وی گفت: عمده همسایگان به دلایل مختلف مانند بدهی بابت خرید گاز یا سوءتفاهم قطع رابطه کرده بودند ولی در دولت شهید رئیسی با تمام همسایگان ارتباط برقرار کردیم و دو بحران اساسی داشتیم؛ یکی انتقال قدرت به طالبان در شرق کشور و دیگری حضور رژیم صهیونیستی و اتفاقات بین آذربایجان و ارمنستان اما شهید رئیسی نگذاشت ایران اوکراینیزه شود.
 پزشکیان: برای رفع بیکاری و رونق اشتغال استان اصفهان باید درهای کشور برای حضور گردشگران باز شود 
مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در مراسم استقبال از وی در اصفهان گفت: افراد توانمندی که الزاماً از حزب و جناح من نیستند در دولت آینده به‌کار گرفته می‌شوند؛ آدم عالم و کارشناس ممکن است ظاهری متفاوت از آنچه من می‌پسندم داشته باشد اما باید از او استفاده شود.
 وی اظهار داشت: برای رفع بیکاری و رونق اشتغال استان اصفهان باید درهای کشور برای حضور گردشگران باز شود که راه آن تقویت دیپلماسی و گفت‌وگوی علمی است.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۳/۳۱، ۰۶:۰۸:۰٤       بازدیدها: 66