به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 3,211
بازدید دیروز: 5,718
بازدید هفته: 3,211
بازدید ماه: 24,181
بازدید کل: 23,686,003
افراد آنلاین: 15
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۰۸ اردیبهشت ۱٤۰۳
Saturday , 27 April 2024
السبت ، ۱۸ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
توضیحات حجت‌الاسلام صدیقی درباره ادعای تملک بخشی از زمین حوزه علمیه امام خمینی(ره) ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

توضیحات حجت‌الاسلام صدیقی

درباره ادعای تملک بخشی از زمین حوزه علمیه امام خمینی(ره)  

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

واکنش آیت‌الله به ادعای جنجالی زمین خواری

حجت‌الاسلام صدیقی درباره ماجرای تملک بخشی از زمین حوزه علمیه امام خمینی(ره) توضیحاتی را منتشر کرد. 
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، در‌باره شایعات اخیر تاکید کرد که «فردی که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری مؤسسه شده که متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضای این‌جانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضای این‌جانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.»
متن کامل توضیحات حجت‌الاسلام صدیقی به شرح زیر است: 
«بسم ا... الرحمن الرحیم
 دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران
 سلام علیکم 
معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به آموختن دروس دینی و‌ حوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی‌ گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود. بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن مؤسسه منتقل شود. 
بر این اساس فردی به نام آقای ....... که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری مؤسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضای این‌جانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضای این‌جانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است. 
بنابراین مؤسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع این‌جانب و‌ مدیریت حوزه و برخلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است. لذا این‌جانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضائی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش‌آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مسئله برای عموم‌ مردم عزیز ایران، خاصه مؤمنین روشن و شفاف شود.»


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۲/۱۲/۲۸، ۰۸:۰۵:۵۱       بازدیدها: 73