به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 341
بازدید دیروز: 3,016
بازدید هفته: 7,417
بازدید ماه: 73,490
بازدید کل: 23,735,300
افراد آنلاین: 4
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
دوشنبه ، ۱۷ اردیبهشت ۱٤۰۳
Monday , 6 May 2024
الاثنين ، ۲۷ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
شلیک همزمان 30موشک از لبنان به اسرائیل در جبهه شمال آژیرها لحظه‌ای خاموش نمی‌شوند ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
شلیک همزمان 30موشک از لبنان به اسرائیل
در جبهه شمال آژیرها  لحظه‌ای خاموش نمی‌شوند
   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
‫شلیک ۳۰ موشک حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل‬‎

حزب‌الله لبنان دوشنبه‌شب بود که با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله موشکی گسترده‌ای علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی انجام داده است و این حملات دقیق، در پاسخ به نسل‌کشی و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه صورت گرفته است. طبق این بیانیه دوشنبه‌شب ۳۰ فروند موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد و منابع خبری گزارش دادند از این تعداد، ۲۰ موشک در شهر اشغالی «صفد» (شمال فلسطین اشغالی) فرود آمد و 15 موشک از این تعداد با دقت به اهداف برخورد کرد. الجزیره نیز گزارش داد که حزب‌الله دست‌کم ۳۰ موشک به سمت «الجلیل الاعلی» و «اصبع الجلیل» شلیک کرده است. حزب‌الله لبنان که یکی دو روز پس از حمله صهیونیست‌ها به غزه، وارد جنگ شده است، حتی یک روز هم صهیونیست‌ها را آرام نگذاشته و تلفات و خسارات سنگینی از آنها گرفته است.
صدای ممتد آژیر
همزمان، منابع خبری از حمله سنگین پهپادی حزب‌الله به فلسطین اشغالی و انهدام یک هدف نظامی برای اولین‌بار در عمق ساحل رژیم صهیونیستی خبر دادند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیر خطر در عکا در فلسطین اشغالی و نیز نهاریا از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمده و قطع نمی‌شود. منابع صهیونیست همچنین به فعال شدن سامانه هوائی به دنبال مشاهده شیء پرنده در آسمان عکا در فلسطین اشغالی اشاره کرده‌اند. خبرنگار المیادین از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی خبر داده و رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کرده‌اند صدای انفجارهای مهیبی پس از شنیده شدن صدای آژیر خطر از این مناطق بلند شده است. ساعاتی بعد نیز اعلام شد اشغالگران سواحل نهاریا در شمال فلسطین اشغالی را تخلیه کرده‌اند. ماجرا هنوز تمام نشده است. این‌بار رسانه‌های این رژیم از فعال شدن آژیرهای خطر در بندر حیفا خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، آژیرهای هشدار در مناطق بین «عکا» و «نهاریا» و الجلیل علیا در شمال اراضی اشغالی به ظن نفوذ پهپادهایی از جنوب لبنان بارها به صدا درآمد. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد یک موشک به سمت هدفی مشکوک در آسمان شمال عکا شلیک شده است. حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک پایگاه مهم نظامی را در شمال شهر اشغالی عکا هدف حمله گسترده پهپادی قرار داده است. همچنین گفته می‌شود که بیش از 200هزار نفر از اهالی شمال «اسرائیل» در پی حملات جدید به پناهگاه‌ها فرار کردند.
* یدیعوت آحارانوت مدعی شده است که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان «محمد خلیل عطیه»، یکی از اعضای بلندپایه نیروهای نخبه رضوان حزب‌الله، شهید شده است.

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۲/۰۵، ۰۶:۰۰:٤۳       بازدیدها: 41