به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 4,030
بازدید دیروز: 5,584
بازدید هفته: 4,030
بازدید ماه: 63,329
بازدید کل: 24,494,207
افراد آنلاین: 9
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
شنبه ، ۱٤ مهر ۱٤۰۳
Saturday , 5 October 2024
السبت ، ۲ ربيع الآخر ۱٤٤۶
مهر 1403
جپچسدیش
654321
13121110987
20191817161514
27262524232221
302928
آخرین اخبار
ستاد کل نیروهای مسلح: ایران هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
ستاد کل نیروهای مسلح: 
 ایران هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱

‫بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح: در صورت دخالت کشورها در تعرض به ایران، منافع  آنها در منطقه هدف قرار می گیرد | خبرگزاری بین المللی شفقنا‬‎

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: به دنبال اقدامات نامشروع رژیم صهیونیستی، با ترور مستشاران ایرانی در سوریه، لبنان و با نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در شهادت شهید والامقام محمدرضا زاهدی، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه در تهران و پس از آن با ترور رهبران و فرماندهان حزب‌الله لبنان به ویژه مجاهد کبیر و جان‌برکف جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و مستشار دلاور ایرانی سردار سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، همزمان با قتل و عام مردم مظلوم لبنان و فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، حقوق مشروع حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شده و پاسخ مقتضی را ضروری نمود.
این بیانیه می‌افزاید: رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب و حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای آن، علی‌الخصوص حامی اصلی آن آمریکای جنایتکار باید بدانند، ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته هیچ گاه آغازگر هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود لکن در دفاع از حق مشروع خود در مقابل هر تجاوز و تعرّضی با صلابت و قدرت مثال زدنی کوتاه نمی‌آید و هر متجاوز شرور در هر سطحی را از کرده خود پشیمان می‌کند.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه خود ضمن تشکر از اقدام مشروع، شجاعانه و مجاهدانه فرزندان رشید ملّت ایران در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران و وزارت مقتدر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در انتقام و مجازات رژیم کودک‌کش و جلّاد صهیونیستی این عملیات را حق مشروع خود دانسته و هشدار می‌دهد چنانچه آن رژیم متجاوز، اقدام به پاسخ متقابل نماید باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد و در صورت دخالت مستقیم کشورهای حامی رژیم در تجاوز و تعرض به ایران اسلامی، همزمان مراکز و منافع آنها نیز در سطح منطقه با هجوم مقتدرانه و پشیمان‌کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رو‌به‌رو خواهد شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.
سازمان اطلاعات سپاه: هرگونه فعالیت در حمایت از رژیم صهیونیستی جرم است
خبر دیگر اینکه، سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال کنند.
در این اطلاعیه آمده است: در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه و تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله، شهید سید حسن نصرالله، و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار شهید سید عباس نیلفروشان، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند. 
جبهه مقاومت پیروز نهائی نبرد با رژیم‌صهیونیستی است
آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز چهارشنبه این شورا با قرائت آیه «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ» (۱۸ سوره انبیا) اظهار داشت: خداوند متعال را بابت نعمات بی‌شمار او شاکریم به ویژه نعمت برخورداری از نیروهای مسلح مؤمن مجاهد که در عصر حاضر تصویرگر جهاد فی سبیل الله شده و مایه عزت و امید مردم ایران اسلامی و تکیه‌گاه مظلومان عالم هستند.
وی خاطرنشان کرد: حملات غیرتمندانه و پیروزی‌آفرین دیشب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم سفاک غیرقانونی صهیونیستی، بار دیگر اثبات کرد غافلان از خداوند تکیه‌شان بر خانه عنکبوت است و راهی جز نابودی پیش روی‌شان نیست.
 ایران در عمل نشان داد که پشتوانه محور مقاومت است
آیت‌الله آملی لاریجانی در حاشیه آئین آغاز به کار دانشگاه امام صادق‌(ع) با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی گفت: از این پاسخ کوبنده خوشحال شدیم و امیدواریم دشمن صهیونیستی پند خودش را گرفته باشد.
وی افزود: البته اگر صهیونیست‌ها بخواهند ماجراجویی کنند همان‌طور که نیروهای مسلح ما خصوصاً سپاه پاسداران گفتند حتماً پاسخ قاطع‌تری به آنها خواهند داد.
وزیر دفاع: «وعده صادق ۲» بالای ۹۰ درصد موفقیت‌آمیز بود 
در واکنش به عملیات وعده صادق2، امیر نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح دیروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در تشریح عملیات موشکی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: عملیات وعده صادق ۲ بسیار عالی و منطبق بر قوانین بین‌المللی بود، بر اساس منشور سازمان ملل یک اقدام متقابل صورت گرفت و به این دلیل کاملا قانونی بود. عملیات وعده صادق ۲ نیز با موفقیت بالای ۹۰ درصد انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: اهداف هم اهداف نظامی بود. ما به هیچ عنوان اهداف غیرنظامی را مدنظر نداشتیم و اصابت هم بر اهداف نظامی انجام شده است. جاهایی که رژیم صهیونیستی از آنجا هواپیما بلند می‌کند و عملیات انجام می‌داد.
وزیر دفاع در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه جند هدف مورد اصابت قرار گرفتند؟ اظهار کرد: سه پایگاه نظامی و یک پایگاه اطلاعاتی مورد اصابت قرار گرفت.
امیر نصیرزاده افزود: در این عملیات از موشک‌های متنوعی استفاده شد.
وی دلیل سریع رسیدن موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی را فناوری بسیار بالای موشک‌ها عنوان کرد و گفت: موشک‌ها قابلیت عبور از سامانه دفاعی دشمن را داشتند.
وزیر دفاع در پاسخ به سؤالی در مورد واکنش احتمالی رژیم تأکید کرد: اگر محاسباتش غلط باشد و پاسخ دهد، پاسخ شدیدتری خواهیم داد.

 


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۷/۱۲، ۰۶:۱۰:۰۳       بازدیدها: 55