به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 9,396
بازدید دیروز: 5,006
بازدید هفته: 45,004
بازدید ماه: 65,974
بازدید کل: 23,727,785
افراد آنلاین: 81
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 3 May 2024
الجمعة ، ۲٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
رئیس قوه قضائیه: برخورد با هنجارشکنان در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر و هماهنگی و همکاری باشد ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
رئیس قوه قضائیه:
برخورد با هنجارشکنان در قضیه عفاف و حجاب
باید با تدبیر و هماهنگی و همکاری باشد
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
‫رئیس جدید قوه قضاییه کیست؟ | خبرگزاری فارس‬‎
رئیس قوه قضائیه گفت: در قضیه عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان باید با تدبیر و هماهنگی و همکاری عمل شود؛ قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم‌توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، روز پنج‌شنبه در نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها که به صورت وبیناری برگزار شد، با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده تحول و تعالی قضائی و تشریح فرآیند تدوین آن، اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضائی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در داخل و خارج از قوه قضائیه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای کلیه حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسئولان و مدیران در دستگاه قضائی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند. همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات  لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است. 
  امنیت باید از تمام جنبه‌ها در جامعه افزایش پیدا کند
محسنی اژه‌ای در ادامه، خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضائی در سراسر کشور دستور داد که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شئون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ نمایند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارند. وی بیان داشت: در قضیه عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان نیز باید با تدبیر و هماهنگی و همکاری عمل شود؛ قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم‌توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم؛ در این زمینه ستاد عفاف و حجاب در وزارت کشور، مسئولیت‌هایی دارد؛ همچنین خطاب به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای شناسایی عناصری که به‌صورت سازمان‌یافته مبادرت به هنجارشکنی می‌کنند، تاکیداتی داشته‌ایم. قطعاً باید به‌گونه‌ای اتخاذ تدبیر کرد که در قضیه مزبور، از خلاف شرع جلوگیری شود و زمینه سوء‌استفاده دشمنان نیز فراهم نشود.


 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۱/۳۱، ۲۰:۱۱:۲۱       بازدیدها: 29