به وب سایت مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان خوش آمدید
 
منوی اصلی
آب و هوا
وضعیت آب و هوای زنجان
آمار بازدیدها
بازدید امروز: 9,113
بازدید دیروز: 5,006
بازدید هفته: 44,721
بازدید ماه: 65,691
بازدید کل: 23,727,502
افراد آنلاین: 10
اوقات شرعی

اوقات شرعی به وقت زنجان

اذان صبح:
طلوع خورشید:
اذان ظهر:
غروب خورشید:
اذان مغرب:
تقویم و تاریخ
جمعه ، ۱٤ اردیبهشت ۱٤۰۳
Friday , 3 May 2024
الجمعة ، ۲٤ شوّال ۱٤٤۵
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029
آخرین اخبار
رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان: صحنه موشک‌ها و پهپادهای ایران در آسمان فلسطین امید را به دل‌ها تزریق کرد ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان:
 صحنه موشک‌ها و پهپادهای ایران
در آسمان فلسطین امید را به دل‌ها تزریق کرد
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

‫سید هاشم صفی الدین: لبنان به توصیه‌های آمریکا نیاز ندارد | خبرگزاری صدا و  سیما‬‎

«هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان در سخنانی در این باره تاکید کرد: هر سلاحی که در اختیار داریم برای نمایش نیست و سلاح جبهه مقاومت اعم از جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان، عراق، یمن و سوریه برای دفاع از مظلومان فلسطین و غزه است.
طبق گزارش پایگاه خبری العهد، وی گفت: مقابله ما با دشمن از حمایت ایران گرفته تا یمن، لبنان و عراق بسیار بزرگ است، زیرا جمهوری اسلامی حرف خود را زده است که به فلسطین و بیت المقدس باور دارد و مقاومتی که به دنبال مقابله با این دشمن و شکستن استکبار در این منطقه است، حاضر است برای دستیابی به این هدف دست به هر کاری بزند.
رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان ادامه داد: در یک لحظه آسمان فلسطین مملو از موشک‌ها و پهپادهایی شد که از جمهوری اسلامی می‌آمدند، این موشک‌ها و پهپادها صحنه بزرگ و مختصری از آنچه باید اتفاق بیفتد را به نمایش گذاشتند. این صحنه بزرگ دل‌ها و احساسات و جان‌ها را التیام بخشید و امید را به جان انسان‌های شریف تزریق کرد.
هاشم صفی الدین بیان داشت: کاری که آمریکایی‌ها کردند این بود که متوجه شدند حضورشان در منطقه رو به افول است و با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی تلاش کردند تا این صحنه را از فلسطین دور کنند، اما موفق نشدند و بزرگانی چون حاج قاسم و ابومهدی (لقب سردار زاهدی) رشد کردند تا به صهیونیست‌ها بگویند: «این صحنه پیش روی شماست.»
وی ادامه داد: اتفاقی که افتاد تنها یک نمونه بود نه همه چیز و ایرانی‌ها از سلاح‌های بهتر و توانایی‌های بیشتر خود استفاده نکردند.
به گزارش ایسنا، ‌هاشم صفی‌الدین همچنین تاکید کرد: مقاومت در غزه با وجود رنج، همچنان قوی و توانا است و با وجود اینکه دشمنان دارای موشک و جنگنده هستند، توانایی پایان دادن به نبرد را به نفع خود ندارند و این نبرد بی‌پایان اتفاق بزرگی را برای آینده رقم زد و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها باید منتظر زوال این رژیم باشند.

 

 

تاریخ خبر: ۱٤۰۳/۰۲/۰٤، ۰۷:۵۰:۱۷       بازدیدها: 43